Onko laminaatti ylöspäin vai alaspäin, kun sahaat?

Miksi ei laittaa neliöprofiilia 22*22mm pystyasentoon ja jättää 45 asteen jiiri pois, leikkaa 90 sijaan profiileilla tai suorilla pystyillä kulmilla, ehkä jossakin värissä, joka erottuu laminaatista.

• Tykkään
JohanLun
  • Laddar…
Oi, tässä tuli paljon vinkkejä ja apua. Kiitos siitä!
KOW. Sen täytyy olla flawless! Ei ole kovin hauskaa sitten, kun ryömii lattialla humalassa ja huomaa, että kaikki saakelin jalkalistat ovat kolhiutuneet. Se voi tappaa minkä tahansa juhlan ;)

Olen nyt epävarma, pitäisikö minun todella tehdä jiiri. En usko, että kukaan istuu kengät jalassa keittiösaarekkeen vieressä, mutta ilman kenkiäkin kulma voi vahingoittua. Olen samaa mieltä, että siitä tulee ilmeisesti hyvin herkkä alue.
Kuitenkin olen nyt eniten huolissani siitä, että jiiri tulee varmasti halkeilemaan. Koska sokkeli on kiinnitetty pelkästään sokkelikiinnikkeillä, jotka painetaan kiinni sokkelijalkoihin. Ja se on pahempaa kuin kolhu.
Jonkinlainen lista voisi ehkä olla ratkaisu.
Vaikka en olekaan innostunut sen olemisesta eri värinen. Sulatelista sen laminaatilla ei näytä olevan saatavilla keittiön toimittajalla.

Sokkeli on laminoitu kaikilta sivuilta paitsi lyhyistä päistä. Mietin, voisiko reunoista irrottaa laminaattia jäännöspalastani ja liimata lyhyisiin päihin.
Ja tehdä 90 asteen kulmat sen sijaan.

Viimeksi muokattu:
Kuvasto kuva meidän keittiösaarekkeesta. Vaikuttaa olevan jiirattu.

Moderni keittiö, jossa on vaalea puinen keittiösaareke, kaksi baarituolia ja oranssit riippuvalaisimet. Avarat ikkunat ja kodinkoneet.

J
TotalControl sanoi:
Katalogikuva meidän keittiösaarekkeesta. Vaikuttaa olevan viistetty.

[kuva]
tai photoshoppattu / tietokoneella luotu? ;)

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
P
TotalControl sanoi:
.....
Jalusta on laminoitu kaikilta puolilta paitsi lyhyistä päistä. Mietin, voiko minun jäämäpalalta poistaa laminaatin reunoilta ja liimata sen lyhyisiin päihin.
Ja tehdä 90 kulmia sen sijaan.
Eikö ole olemassa sellaisia laminaatinpaloja, joita voi lämmittää ja kiinnittää?
Jopa IKEA:lla on sellaisia

Olen päättänyt gera. Kuva tuloksesta tulee huomenna. Kokeilin offer-temppua. Tuli hyvä leikkuu.

• Tykkään
xibeca
  • Laddar…
P
Miten meni?

Ah pahoittelut, unohdin seurata asiaa. Leikkasin offer tricketin mukaisesti ja lopputulos oli todella hyvä. Oli paljon mittaamista ja kikkailua saadakseni sen täysin ilman rakoa. Mutta sitten muovin alla laatikoissa oli tietysti sokkeliongelma laminaation ympärillä :) Joten se piti vain heittää ylös, kun olin leikannut gerin pois...
Mutta offer tricket oli todella hyvä vinkki roiskeiden välttämiseksi! Joten kiitos siitä.

Kuva
Vaalea puulattia ja valkoinen jalkarahakeittiössä, viereisiä puupaneeleja vasten.

• Tykkään
PappasHammare
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.