Ostin hiljattain uuden asunnon ja pienemmässä varastossa on todella "rapea" ja kova seinä, joka tuntuu melko epämiellyttävältä. Haluaisin saada sen tasaiseksi ja sileäksi... mutta en tiedä, mikä menetelmä olisi helpoin.
Sain vinkin, että voisi käyttää jonkinlaista remonttitapettia, mutta luulen, että sen kiinnittäminen on vaikeaa?
Toinen vaihtoehto olisi laittaa paneeleita / kipsilevyjä?
Mutta pohdin, olisiko halvin ja helpoin ratkaisu käyttää jossain muodossa tasoitetta huoneessa. En ole koskaan tasoittanut kokonaisia seiniä, mutta huone ei ole kovin suuri... ehkäpä amatöörikin selviää siitä?
Tietääkö joku, mikä tämä outo karkea asia on, joka nyt on seinässä? Se näyttää enemmän siltä, että se on tarkoitettu jonkun talon ulkopuolelle.
Jos aikoo tasoittaa niin suuren alueen ja saada sen tarttumaan suoraan seinään, joka on siellä nyt.
Mitä tasoitetta ja menetelmää tulisi käyttää silloin?
On olemassa sekä tapettia että rappausta, jotka näyttävät tuolta, joten tarkista ensin, mitä se voisi olla.
Se ei ole tapettia... ja se on erittäin kovaa. Joku sanoi, että se oli h*lvettiä hioa alas. Joten ajattelen, että on parempi laittaa jotain sen päälle.
Meillä oli sellainen seinä takkahuoneessa, oli väri jotain sekoitettuna. Oli todella työlästä päästä siitä eroon... lopuksi kaavin sen alas toivossa välttääkseni seinän uudelleen rappaamisen. Jätin rappauksen väliin, mutta kaavinnat näkyvät.
Tiedätkö, mistä seinä koostuu? Kipsi?
Remonttitapetin lisäksi on olemassa remonttikipsiä, ehkä se voisi sopia tähän tapaukseen.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.