1 475 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Täytyykö heittää rappauslaastia?
Minulla on koko alakerta (sisätila), joka minun täytyy rapata hydraulisella kalkkilaastilla. Alusta on sekoitus savitiiliä, tavallista tiiltä sekä lecaharkkoja. Olen jo suihkuttanut hydraulisen kalkkialuslaastin ja olen parhaillaan verkottamassa niitä seiniä, jotka mielestämme tarvitsevat rappausverkon. Kysymykseni on, täytyykö minun heittää kaikki hydraulinen rappauslaasti seinään vai riittääkö, että "painan/vedän" sen kiinni? Minulla on jo rappausalusta, ja se tuntuu, että se tarttuu hyvin siihen pintaan, vaikka sitä ei heitettäisi seinään.
Klikkaa tästä vastataksesi

