Olen vaihtanut osan rungosta kellarista sisääntulotasolle. Runko kulki seinässä, mikä on jättänyt suuren reiän.

Ajatuksena on tukkia reikä yhdeltä puolelta, mutta en halua peittää uutta/vanhaa putkea, joka on yhä osittain seinässä, toiselta puolelta.

Miten menen eteenpäin helpoiten tässä tapauksessa? Minulla on noin 8-10 cm syvyyttä työskennellä.

• Seinässä on suuri reikä, josta näkyy harmaa muoviputki. Putken yläosassa on metallinen liitin, ja reiän yli on asetettu mitta.
Oletan, että se on sivu, jonka haluat sulkea. Olisin koputellut rappausta isommalle alueelle kuin reikä. Kiinnittänyt verkon ruuveilla tai klammereilla, rappausverkon tai karkeamman jos sinulla on, ja vähitellen täyttänyt korjauslaastilla. Viimeiseksi rappaisin pinnan nykyisen seinän kaltaiseksi.

• Tykkään
Psan
  • Laddar…
S skogsliden sanoi:
Oletan että se on sivu, jonka näemme ja jonka haluat sulkea. Minä olisin hakannut rappauksen isommalle alueelle kuin reikä. Upottanut verkon, joka kiinnitetään ruuveilla tai hakasilla, rappausverkko tai karkeampi jos sinulla on, ja vähitellen täyttänyt korjauslaastilla. Lopuksi viimeistellyt pinnan nykyisen seinän kaltaiseksi.
Kyllä, se kuulostaa järkevältä ratkaisulta.

Se on kuvaan näkyvä sivu, jonka haluan sulkea kyllä.

J
Olin muurannut umpeen sopivalla kivellä ja sitten tasoittanut sen.

• Tykkään
MagHam ja 1 muu
  • Laddar…
J Jansson69 sanoi:
Minä olisin muurannut umpeen sopivalla kivellä ja sitten rapannut sen..
Näen, että on olemassa muuriblockia, joiden paksuus on 9 cm. Ajatuksena on käyttää korkeuteen, mutta voisi käyttää syvyyteen sen sijaan. Kysymys on, tuleeko siitä hyvä.

J
P Psan sanoi:
Näen, että on 9 cm muurilohkoja. Ajattelin korkeutta, mutta voisin käyttää niitä myös syvyytenä. Kysymys on, tulisiko siitä hyvää.
Mihin suuntaan käytät lohkoa ei ole väliä sinun tapauksessa..

• Tykkään
Psan
  • Laddar…
Claes Sörmland
Tein niin, ostin 9 cm lecablokki ja lecasahanterän, joka sopi tiikerisahaan. Sitten veistin. Muurasin sen kiinni vähän laastilla. Ja sitten tasoitetta päälle.

• Tykkään
MagHam ja 2 muuta
  • Laddar…
ClasseClas
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
lecasahanterälle sopiva saha tigersahalle
Nämä terät ovat, vaikka kalliita, kiitollisia leca-blokkien sahaamiseen. Muuten voi uhrata halvan pokasahan tai jonkun vanhan kirveen varastossa.

• Tykkään
Psan
  • Laddar…
Ajattelin maalata tuon seinän viikon kuluttua.. oikeastaan pitäisi odottaa jonkin aikaa ennen kuin maalataan rappauksen päälle, mutta ehkä sillä ei ole väliä niin pienellä alueella? Ehkä maalata toinen kerros kuukauden päästä?

J
  • Pussi Finja Laga Vägg -seinäkorjauslaastia, jota voidaan käyttää sisätiloissa.
  • Tykkään
Psan
  • Laddar…
J Jansson69 sanoi:
Puhdista Lagavägg-tyyppisellä aineella Finjalta niin voit maalata kuten haluat...

[linkki] Vägg_162_PB_sv.pdf
Katsos, täydellistä!

• Tykkään
Jansson69
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.