1 673 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Täyttää reiät rapatussa seinässä.
Hei,
minulla on kylpyhuone puolikellarikerroksessa. Seinät on rapattu sisäpuolelta ja aion täyttää joitakin vanhoja poranreikiä (koukkujen ja kaappien ym. jäljiltä) ennen kuin maalaan tai mahdollisesti laatoitan. Vinkkejä tuotteesta, jolla voisi täyttää/paikata reiät?
laastiseos? Saumamassa? Kitti? En ole varma mikä sopii parhaiten.
minulla on kylpyhuone puolikellarikerroksessa. Seinät on rapattu sisäpuolelta ja aion täyttää joitakin vanhoja poranreikiä (koukkujen ja kaappien ym. jäljiltä) ennen kuin maalaan tai mahdollisesti laatoitan. Vinkkejä tuotteesta, jolla voisi täyttää/paikata reiät?
laastiseos? Saumamassa? Kitti? En ole varma mikä sopii parhaiten.
Jos aiot laatoittaa, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Mutta jos aiot laatoittaa, oletan että laitat myös vedeneristeen, koska se on kylpyhuone. Olisin kitannut reiät laattaliimalla. Jos aiot joka tapauksessa laatoittaa, sinun on kuitenkin hankittava liimaa.T Themattias80 sanoi:Hei,
minulla on kylpyhuone rinnetalon kerroksessa. Seinät on tasoitettu sisäpuolelta ja aion täyttää muutaman vanhan porausreiän (koukuista ja kaapeista ym.) ennen kuin maalaan tai mahdollisesti laatoitan. Vinkkejä tuotteista, joilla täyttää/kittata reiät?
laasti? Saumausmassa? Kitti? En ole oikeastaan perillä siitä, mikä sopii parhaiten.
Ei tule vedeneristystä kaikkialle, vaan ainoastaan suihkutilaan. Laatoitan ehkä vain puoleen väliin seinää.
okei laattaliima toimii. Kiitos
Jos haluan täyttää jollain fillerillä, onko olemassa joku järkevä tuubissa, jota ei tarvitse sekoittaa ja hankaluuksitta?
okei laattaliima toimii. Kiitos
Jos haluan täyttää jollain fillerillä, onko olemassa joku järkevä tuubissa, jota ei tarvitse sekoittaa ja hankaluuksitta?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Fylla igen gamla borrhål så att man kan sätta upp nya väggfästen.
Fyllnadsmassor -
Fylla igen sättning under trappa?
Grund & Markarbeten -
Fylla igen hål i bjälklag - massa/fog/spackel/flytspackel?
Fyllnadsmassor -
Täyttää reiät, joista kulkee kaapeleita jne
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur fylla igen sprickan?
Färg, Måla & Tapetsera