Minulla on siis sisäseinät tiilestä, joissa on 1-2 cm rappaus päällä. Epävarma siitä, onko jokin seinistä puhdasta betonia. En usko niin.
Olen kuitenkin täyttänyt useita reikiä aikaisemmin kotitekoisella "spritsillä" muovipussista, jonka taittelin, ja talotarkistus-sementtipohjaisella, jota puristin ulos suuttimen kautta, mutta tänä iltana se ei onnistunut.
Luultavasti siksi, ettei kärsivällisyyttä riittänyt koko matkalle. Siitä tuli vain sotkua, joten luovutin.

Joten olen googlettanut vaihtoehtoja ja löysin lopulta tämän tuotteen!
http://www.fischersverige.se/desktopdefault.aspx/tabid-1917/781_read-4507/

Valitettavasti näyttää siltä, ettei kukaan myy sitä missään =/
Joten onko tähän vaihtoehtoja?
Haluan todella suuttimen, jotta voin puristaa sen kunnolla syvälle reikiin ja varmistaa, että ne täyttyvät. Spakkeli lastalla ei tule kysymykseen. Eihän sitä koskaan saa pidemmälle kuin 2 cm?

Haluan mahdollisuuden porata samaan paikkaan uudelleen, jos tarvitsee, tai seuraavan omistajan puolesta, joten haluan palauttaa seinän alkuperäiseen kuntoon. En ole testannut poraamista samassa paikassa, jota olen aiemmin korjannut, joten ehkä se ei toimikaan(?). Halkeaako korjaus? tietääkö joku? Jos näin on, niin sillä ei ole väliä, joten voin aivan yhtä hyvin vain täyttää ne ulkopuolelta lastalla.

Ajatuksia ja näkemyksiä otetaan mielellään vastaan.

Kiitos katsomisesta :rolleyes:

Joten, ajattelin lopettaa kertomalla, miten lopulta menettelin. Ostin paketin "rep och fix", joka on sementtipohjainen tasoitemassa. Tämä yhdessä Willy'sin pursottimen kanssa toimi erittäin hyvin. Työnsin sen niin syvälle kuin pystyin reikiin ja voin vain toivoa, että se täytti kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Kiitos. olen kuullut siitä myös.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.