1 749 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Täyttää mustat leveät saumat klinkkerilattialla, ostaa mitä tahansa laastia?
On vanhempi kylpyhuone kellarissa, jota aion vähän siistiä
Lattialaastin saumat ovat mustia ja myös paljon saumalaastia puuttuu
Voisiko olla niin, että he ovat käyttäneet laattojen takana olevaa kiinnityslaastia saumaukseen? Saumamassa on karkeaa ja kivenkovaa.
Olen katsellut eri kylpyhuoneita ja lattiasaumat näyttävät paljon kovemmilta?
Kävin tänään Bauhausissa, mutta kylpyhuoneosastolla ei ollut mustaa saumalaastia
Olen selaillut nettiä, mutta en ole tullut viisaammaksi (apua)
Onko olemassa joku muu laasti, joka on musta tai todella tumma?
Kuten sanottu, aion vain täyttää, vesieristys ei ole näkyvillä
edit: olisi hyötyä enemmän säkistä mustaa kiinnityslaastia kuin saumalaastia (luulen)
Lattialaastin saumat ovat mustia ja myös paljon saumalaastia puuttuu
Voisiko olla niin, että he ovat käyttäneet laattojen takana olevaa kiinnityslaastia saumaukseen? Saumamassa on karkeaa ja kivenkovaa.
Olen katsellut eri kylpyhuoneita ja lattiasaumat näyttävät paljon kovemmilta?
Kävin tänään Bauhausissa, mutta kylpyhuoneosastolla ei ollut mustaa saumalaastia
Olen selaillut nettiä, mutta en ole tullut viisaammaksi (apua)
Onko olemassa joku muu laasti, joka on musta tai todella tumma?
Kuten sanottu, aion vain täyttää, vesieristys ei ole näkyvillä
edit: olisi hyötyä enemmän säkistä mustaa kiinnityslaastia kuin saumalaastia (luulen)
linkitä missä?Jonatan79 sanoi:
näyttää eri väriseltä kuvissa, bauhausissa oli tummanharmaata mutta minun on tummempaa
sitä paitsi se oli saumausmassa ja luulen, että siitä tulee liian pehmeää kuten seinään
käytetäänkö samaa saumausmassaa lattiaan ja seinään?
https://www.hornbach.se/shop/Kakel-...-klinker/Fogbruk/S16886/artikel-listning.html
SIKA Grafit on tummin Hornbachissa luulisin. Valitsin sen, mutta toivoisin, että olisin valinnut vaaleamman, koska saippuajäämät ja muu "mög" näkyvät hyvin tummassa saumassa.
Luulen, että Hornbach ottaa alle 70 kr toimituskuluista.
SIKA Grafit on tummin Hornbachissa luulisin. Valitsin sen, mutta toivoisin, että olisin valinnut vaaleamman, koska saippuajäämät ja muu "mög" näkyvät hyvin tummassa saumassa.
Luulen, että Hornbach ottaa alle 70 kr toimituskuluista.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi