1 067 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Täysseinä remontin yhteydessä?
Yksi ajatus iski minuun... miksi ei rakennettaisi valmista runkoa oikeilla mitoilla, joka sitten pystytetään kuten uudisrakennusta?
Sen sijaan, että näperretään masoniitin ja muun pikkutyön kanssa runkovaiheessa - pystytä runko & nosta se paikalleen talon seinää vasten, kiinnitä se karmiruuvilla tai kulmaraudalla ulompiin kohtiin & jatka.
Onko joku kokeillut?
Sen sijaan, että näperretään masoniitin ja muun pikkutyön kanssa runkovaiheessa - pystytä runko & nosta se paikalleen talon seinää vasten, kiinnitä se karmiruuvilla tai kulmaraudalla ulompiin kohtiin & jatka.
Onko joku kokeillut?
Se on vaikea saada paikoilleen, koska rakenne on muutaman senttimetrin liian korkea, kun nostat sen ylös (johtuen kulmasta).
Voitko rakentaa uuden seinän paikan päällä, joka seisoo täysin vapaasti riippumatta nykyisestä seinästä? Niin tein minä, ja missä se oli helppoa, laitoin välilevyjä ja kiinnitin ne nykyiseen seinään. Tämä oli todella arvokasta, kun asensimme keittiön - kaksi seinää oikeassa kulmassa ja seinät ovat täysin pystysuorat. Ennen kuin viimeistelimme lyhyen seinän, valmistettiin kulmamitta, joka oli 4,5x3 metriä.....
Voitko rakentaa uuden seinän paikan päällä, joka seisoo täysin vapaasti riippumatta nykyisestä seinästä? Niin tein minä, ja missä se oli helppoa, laitoin välilevyjä ja kiinnitin ne nykyiseen seinään. Tämä oli todella arvokasta, kun asensimme keittiön - kaksi seinää oikeassa kulmassa ja seinät ovat täysin pystysuorat. Ennen kuin viimeistelimme lyhyen seinän, valmistettiin kulmamitta, joka oli 4,5x3 metriä.....
Ei pitäisi olla mikään ongelma, jos tekee siitä hieman matalan. Jos esimerkiksi mukauttaa sen niin, että yläpuolella on kaksi cm tyhjää, sen pitäisi onnistua. Sitten kiinnitetään kattoon esimerkiksi karmskruv:lla ja tarvittaessa tiivistysvaahtoa.
Sama juttu pohjassa. Todennäköisesti haluaa tasapainottaa ei aivan tasaista lattiaa, joten siihen saattaa myös kulua muutamia mm (cm).
Sama juttu pohjassa. Todennäköisesti haluaa tasapainottaa ei aivan tasaista lattiaa, joten siihen saattaa myös kulua muutamia mm (cm).
Kyllä, kadun, etten tehnyt sitä sisällä & käytin sitten kulmarautoja kiinnityksessä. Ei, silloin piti kuunnella vanhaa sukupolvea. "Näin tehdään" Jollekulle oli hyödyllistä saada apua, mutta... voi kuinka kaiken olisi voinut tehdä yksinkertaisemmin - ja paremmin! Masoniitti & halkaistut masoniitit (!) välikkeinä sääntö sääntöltä...
Tässä tapauksessa ajattelin itse asiassa ulkopuolta - uusi laudoitus on tulossa. Ei luulisi olevan ongelmaa tehdä sielläkään kokonaista runkorakennetta? Tai mitä luulette? Vähän isompi vain...
Tässä tapauksessa ajattelin itse asiassa ulkopuolta - uusi laudoitus on tulossa. Ei luulisi olevan ongelmaa tehdä sielläkään kokonaista runkorakennetta? Tai mitä luulette? Vähän isompi vain...
Klikkaa tästä vastataksesi