Hei,

Ehdotuksia siitä, miten voi helpoiten täydentää olemassa olevia runkotolppia 60cc:stä 30cc:hen?

Täytyykö minun käyttää samaa mittaa kuin olemassa olevat runkotolpat, vai voiko käyttää pienempää kokoa? Runkotolppien pituus, jotka pitää täydentää, on 3,50 m.

Kyseessä on Älvsbyhus vuodelta -91 rossipohjalla.
Miten tekevät kokeneet ja mitä sanovat nykyiset rakennusnormit?

Kiitos etukäteen! :giggle:
 
Mistä syystä sinun tulisi pienentää mittaa?
 
Vanha makuuhuone muutetaan kylpyhuoneeksi ja sinne laitetaan laattoja, olen kuullut että silloin tarvitaan cc30.
 
Kysy ensin kylpyhuoneen rakentajalta, niin tiedätte mitä tehdä.
 
Minulla on jo yritys, joka tekee vedeneristyksen ja he sanovat cc30. Mutta runko on jotain, jonka aiomme hoitaa itse ja pohdin, mikä menetelmä on helpoin sellaiselle, joka ei ole tehnyt sitä aiemmin.
 
Sama mitat kuin olemassa olevat reglar.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.