Olen pitänyt yritystäni 40-luvun talossani, jossa on irrotettu ja vaihdettu vanha valurautaisten kaivon ja valettu uudelleen, hiottu vanha maali pois lattiasta ja sitten tasoitettu jo kahden päivän jälkeen. Nyt luen sekä, että ei pitäisi tasoittaa ollenkaan eristämättömälle laatalle että, ei pitäisi tasoittaa ennen kuin viiden viikon kuluttua jne.

Sain vain tiedon firmalta, joka teki työn, että pitäisi odottaa kuukauden ennen kuin laitetaan klinkkeri.

Tarvitseeko minun olla huolissani tästä?

C
Tein saman asian täällä viime vuonna. Tulos oli täydellinen, lukuun ottamatta epämiellyttävää hajua tasoitteesta, joka kesti melkein puoli vuotta. Mutta sanotaan, että pitäisi valita tasoite ja primer, jotka on tarkoitettu kyseiseen tarkoitukseen (eristämätön laatta maassa).

• Tykkään
Vulcanus
  • Laddar…
Kiinnostavaa, olen nyt ryhtymässä tasoittamaan levyäni, kun olen purkanut lattian kosteusvaurion jälkeen, se näyttää tältä ja rakennusmuovi oli puhkaistu muutamasta kohdasta ja eristys oli irti lohkojen välissä...

Rakennusprojekti, jossa lattian betonilevy paljastettuna ja sen päällä rakennusmuovia nurkassa. Maassa näkyy hiekkaa tai pölyä.

Joten tasoitusta tarvitaan ennen kuin voin laittaa uutta muovia. Tänään sahaan pois palkit, jotka ovat rakennusmuovin päällä lattialla. Ne on tarkoitus sijoittaa eristyksen yläpuolelle sitten...

Muuten, kuinka kauan pitäisi odottaa ennen kuin laittaa uuden muovin päälle? Ajattelin, että sen pitäisi kuivua ehkä viikon, levy on kuitenkin kostea alhaalta...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.