Hei.
Olen poistanut vanhat vesiputket kellarista ja samalla vanhan kanavan, jossa ne olivat. Kuten kuvista näkyy, viistiin kellarin seinä samalla kun rakennettiin putkikanava.

Seinä on jonkinlainen verkko ja sitten rappaus itse seinällä.

Ajatukseni on hioa reunat ja sitten täyttää kanavan paikka.

Kysymys on vain, että millä?

Olisitteko viisaammat siellä käytettyään Husfixiä tai vastaavaa vai riittäisikö jokin vähän halvempi vaihtoehto ehkä?

Nyt tuli puute kuvista postauksessa, mutta jos seinän kiillotus on meneillään, jatkakaa vain.

A alpha_raa sanoi:
Hei.
Olen poistanut vanhat vesiputket kellarista ja samalla myös vanhan kanavan, jossa ne olivat. Kuten kuvista näkyy, seinää on viistetty kellarissa yhtä aikaa putkikanavan rakentamisen kanssa.

Seinä on jonkinlaista verkkoa ja sitten rappausta itse seinän päälle.

Ajatukseni on hioa reunat ja täyttää kanavan kohta.

Kysymys onkin, millä sen täyttää?

Olisiko teidän viisaampaa käyttää Husfixia tai vastaavaa, vai riittäisikö jokin hieman edullisempi vaihtoehto?

• Seinässä on useita reikiä ja vaurioita rappauksessa, paljastaen tiilen ja betonin. Taustalla näkyy vaalean kipsiseinän pintoja.
  • Betonikatto ja seinä yhdistyvät, näkyvissä epätasainen rajapinta ja reikä betonissa. Alempana roikkuu kasviaiheinen taulu.
  • Rikkinäinen betoniseinä, jossa irtoavaa maalia ja rosoisia reunoja. Seinän alempi osa on maalattu beigeen, yläosa paljastaa harmaan pinnan.
Stefan N Stefan N sanoi:
Nyt tuli vähän kuvia viestiin mutta jos se oli rappaus seinällä niin jatka sillä.
Hmm. Kuvat näyttävät päätyneen omaan ketjuunsa…

Se on jonkinlainen kiinnityskangas ja sitten jotain siinä päällä. Ajattelen, että tarvitsen enimmäkseen jotain ulkonäön vuoksi.

J
Lagavägg ifrån Finja on hyvä tuote, koska voit maalata suhteellisen nopeasti sen päälle ja se toimii syvempiin täytteisiin myös..

• Pakkaus Finja Laga Vagg -seinänkorjausjauhetta, 15 kg, jolla voi maalata nopeasti ja käyttää syvempiin korjauksiin.
Suuret kiitokset! Testasin juuri ja näyttää toimivan erittäin hyvin! 🙏

• Tykkään
Jansson69
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.