235 lukukertaa ·
2 vastausta
235 lukukertaa
2 vastausta
Kitti, rappaus tai talon tasoite seinään?
Hei.
Olen poistanut vanhat vesiputket kellarista, ja samalla myös vanhan kanavan, jossa ne olivat. Kuten kuvista näkyy, kellarin seinää rei’itettiin samaan aikaan, kun rakennettiin putkikanavaa.
Seinä on jonkinlainen verkko ja sitten kipsi seinässä.
Ajatukseni on hioa reunat ja sitten täyttää paikka, jossa kanava oli.
Kysymys on vain, millä sen täyttäisi?
Olisiko teistä viisaampaa käyttää Husfix tai vastaavaa, vai riittäisikö jokin hieman halvempi vaihtoehto?
Olen poistanut vanhat vesiputket kellarista, ja samalla myös vanhan kanavan, jossa ne olivat. Kuten kuvista näkyy, kellarin seinää rei’itettiin samaan aikaan, kun rakennettiin putkikanavaa.
Seinä on jonkinlainen verkko ja sitten kipsi seinässä.
Ajatukseni on hioa reunat ja sitten täyttää paikka, jossa kanava oli.
Kysymys on vain, millä sen täyttäisi?
Olisiko teistä viisaampaa käyttää Husfix tai vastaavaa, vai riittäisikö jokin hieman halvempi vaihtoehto?
Harrastajapuuseppä
· Västra Götaland
· 1 496 viestiä
Husfix muuttuu tosi kovaksi ja raskaaksi kovettuessaan, joten en käyttäisi sitä. On riski, että se putoaa suureksi kakuksi, jos et saa hyvää tarttuvuutta. Hioisin alas ja laittaisin tavallista medium-tasoitetta kolmena kerroksena, sitten hioisin ja maalaisin.
Luulen, että TS:lla on kaksoisketju ja että se on jo ratkaistu.S Småbrukaren sanoi:
https://www.byggahus.se/forum/threads/spackel-puts-eller-husfix-pa-vagg.567084/post-6489711
Klikkaa tästä vastataksesi