1 269 lukukertaa ·
13 vastausta
1k lukukertaa
13 vastausta
Tarvitsen NEUVOJA
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 631 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 631 viestiä
Aion remontoida rivitalomme toisessa kerroksessa ja asentaa uudet lattiat. Lastulevyjä, lautoja ja mahdollisesti eristystä täytyy saada ulos pihalle jotenkin, mutta ei talon läpi. (Olen jo siivonnut tarpeeksi aiempien remonttien yhteydessä).
Voisimme käyttää parveketta ja heittää käytetyt rakennusmateriaalit alas terassille, joka on noin 40 m2 ja rakennettu lehtikuusesta.
Mutta miten voimme suojata terassia, jotta siihen ei tulisi vaurioita? Sekä itse terassipintaan että terassin rakenteeseen (paalutettuun). Nämä lastulevyt ovat melko painavia, nauloilla varustettuja lautoja jne.
Onko teillä vinkkejä siihen, mikä olisi paras tapa?
Voisiko tämä olla mahdollista? Laittaa styroksilevyjä? Lautoja, jotka asetetaan poikittain terassilautoihin nähden? Uskon, että vaahtomuovipatjojen ostaminen voisi olla kallista.
Onko teillä muita ratkaisuja ja vinkkejä?
Voisimme käyttää parveketta ja heittää käytetyt rakennusmateriaalit alas terassille, joka on noin 40 m2 ja rakennettu lehtikuusesta.
Mutta miten voimme suojata terassia, jotta siihen ei tulisi vaurioita? Sekä itse terassipintaan että terassin rakenteeseen (paalutettuun). Nämä lastulevyt ovat melko painavia, nauloilla varustettuja lautoja jne.
Onko teillä vinkkejä siihen, mikä olisi paras tapa?
Voisiko tämä olla mahdollista? Laittaa styroksilevyjä? Lautoja, jotka asetetaan poikittain terassilautoihin nähden? Uskon, että vaahtomuovipatjojen ostaminen voisi olla kallista.
Onko teillä muita ratkaisuja ja vinkkejä?
Ota muutama tukeva runkopuu ja kiinnitä jätemasoniitti liukuradaksi ja reunoiksi varmistaen, että jäte päätyy terassin ulkopuolelle.
En uskaltaisi heittää rakennusjätettä terassille, onhan parempi jos sisällä tulee hieman likaista kuin että terassi vahingoittuisi. Ja tuleeko siellä todella niin likaista? Jos pakkaat pienet roskat säkkeihin yläkerrassa ja kannat isot jätteet ulos, pitäisi alakerran pysyä puhtaana. Jos ei - palkkaa siivousfirma palkinnoksi itsellesi hyvin suoritetusta remontista.
En uskaltaisi heittää rakennusjätettä terassille, onhan parempi jos sisällä tulee hieman likaista kuin että terassi vahingoittuisi. Ja tuleeko siellä todella niin likaista? Jos pakkaat pienet roskat säkkeihin yläkerrassa ja kannat isot jätteet ulos, pitäisi alakerran pysyä puhtaana. Jos ei - palkkaa siivousfirma palkinnoksi itsellesi hyvin suoritetusta remontista.
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 631 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 631 viestiä
Joo, totta kai, mutta olen siivonnut 400 tuntia rakentajien jäljiltä, jotka eivät ole hoitaneet hommiaan kovin hyvin, joten ajattelin nyt tehdä kaikkeni välttääkseni kaiken siivoamisen uudestaan. Keittiökaappeja on paljon. 
Klikkaa tästä vastataksesi