Olen todella miettinyt kauan edestakaisin portaikkoremontistani.
Siitä tulee suljettu, koska sen avaamiseen on aivan liikaa työtä =(
Mutta kaiteiden suhteen olen hieman jumissa.
Haluan sen näyttävän tältä kuvalta:
Rozetangot ostan Ikean Grundtal-hyllystä.
Mutta koska taakkapuu hieman kaartuu, on vaikeaa saada se näyttämään kuten ylläolevassa kuvassa.
Katso kuva:
Mielestäni se näyttää tosi tyhmältä, kun valkoinen (joka tulee saamaan jonkun hienon profiilin) ei kaarru samalla tavalla kuin taakkapuu.
Vaihtoehto: 2 on tehdä näin:
Siinä tapauksessa minun on laitettava hieno "profiili" sisäpuolelle, mikä mahdollistaa, että voin laittaa teräsputkeni suoraan taakkapuun sisään. Tämä tarkoittaa, että minun on laitettava yksi myös yläpuolelle, mikä tekee keltaisella merkityn tyhjän tilan johonkin muuhun mielikuvitukselliseen toimintaan. Punaisella merkitty porraskaide poistetaan.
Ja nyt kysymys. Te, jotka ehkä olette tehneet jotain vastaavaa tai jotka olette hieman suuntautuneempia rakentamiseen ja suunnitteluun, mitä minun pitäisi tehdä?
Lisää kuva siitä, miltä portaat näyttävät alhaalla kaarteessa.
Spontaanisti olisin jättänyt pois tankoja lyhyeltä osuudelta kaarteen jälkeen ja päättänyt pylvääseen sen sijaan.
Joko sinun täytyy mennä puusepänverstaaseen ja hankkia kaareva sääntö, joka seuraa vaununosan muotoa, tai jätä sääntö pois ja kiinnitä jokainen putki erikseen. Ehkä löydät sopivia ja tyylikkäitä putkenpidikkeitä/kiinnikkeitä, tai jos käytät paksumpia putkia, ne voidaan ruuvata kiinni psss olemassa oleviin säleisiin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.