1 142 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Tarvitaanko kipsilevyankkuria vai ei?
Kun ostimme talomme viime vuonna, olen saanut paljon hyviä neuvoja lukemalla täältä, mutta tänään minulla on oikea aloittelijakysymys.
Talossa on puuseinät, mutta remontissa olemme asentaneet niille useita remonttikipsilevyjä (6 mm). Oletuksemme oli, että myös tämän jälkeen voisimme kiinnittää asioita seinille ilman tulppia, mutta kysyttyäni useissa rakennustarvikekaupoissa olen saanut täysin erilaisia vastauksia. Kysymykseni on siis: Tarvitsemmeko kipsitulppia vai emme?
Kun etsin foorumilta, näin samanlaisen kysymyksen, mutta kyseisellä henkilöllä oli eri alusta, joten en uskaltanut olettaa, että sama pätee myös meille.
Talossa on puuseinät, mutta remontissa olemme asentaneet niille useita remonttikipsilevyjä (6 mm). Oletuksemme oli, että myös tämän jälkeen voisimme kiinnittää asioita seinille ilman tulppia, mutta kysyttyäni useissa rakennustarvikekaupoissa olen saanut täysin erilaisia vastauksia. Kysymykseni on siis: Tarvitsemmeko kipsitulppia vai emme?
Kun etsin foorumilta, näin samanlaisen kysymyksen, mutta kyseisellä henkilöllä oli eri alusta, joten en uskaltanut olettaa, että sama pätee myös meille.
Jos sinulla on puuta, plyfa, OSB tai vastaavaa kipsin takana, voit vain ruuvata puuruuvilla ilman plugia.
Klikkaa tästä vastataksesi