Kun ostimme talomme viime vuonna, olen saanut paljon hyviä neuvoja lukemalla täältä, mutta tänään minulla on oikea aloittelijakysymys.

Talossa on puuseinät, mutta remontissa olemme asentaneet niille useita remonttikipsilevyjä (6 mm). Oletuksemme oli, että myös tämän jälkeen voisimme kiinnittää asioita seinille ilman tulppia, mutta kysyttyäni useissa rakennustarvikekaupoissa olen saanut täysin erilaisia vastauksia. Kysymykseni on siis: Tarvitsemmeko kipsitulppia vai emme?

Kun etsin foorumilta, näin samanlaisen kysymyksen, mutta kyseisellä henkilöllä oli eri alusta, joten en uskaltanut olettaa, että sama pätee myös meille.
 
Jos sinulla on puuta, plyfa, OSB tai vastaavaa kipsin takana, voit vain ruuvata puuruuvilla ilman plugia.
 
  • Tykkään
Bonzo2000 ja 1 muu
  • Laddar…
MrJay
… ja jos sinulla ei ole sitä, niin se on plugg joka pätee.
 
  • Tykkään
hennyli
  • Laddar…
D Daniel 109 sanoi:
Jos sinulla on puuta, plywoodia, OSB:tä tai vastaavaa kipsin takana, voit vain ruuvata puuruuvilla ilman tulppaa.
Tuhannet kiitokset nopeasta ja selkeästä vastauksesta!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.