13 691 lukukertaa ·
37 vastausta
14k lukukertaa
37 vastausta
Takorauta - onko se ok vai liian kiero?
Duttarmajster
Remontoija
· Stockholm
· 170 viestiä
Duttarmajster
Remontoija
- Stockholm
- 170 viestiä
Minun on vaikea nähdä mitään suurempia virheitä kuvissa, riippumatta siitä, onnistuuko seppä korjaamaan jotain vai opitko elämään sen kanssa sellaisena kuin se on - mielestäni se näyttää tyylikkäältä.
Olen kuitenkin itse ärsyttävä pikkutarkka tyyppi, ja jos se olisi minun kaiteeni, olisin todennäköisesti pakottanut sepän tekemään sen uudelleen 10 kertaa ennen kuin olisin tyytyväinen hehe
Karkeasti kuinka monta tuhatta euroa hintalappu on, jos saa kysyä?
Olen kuitenkin itse ärsyttävä pikkutarkka tyyppi, ja jos se olisi minun kaiteeni, olisin todennäköisesti pakottanut sepän tekemään sen uudelleen 10 kertaa ennen kuin olisin tyytyväinen hehe
Karkeasti kuinka monta tuhatta euroa hintalappu on, jos saa kysyä?
Hieman pitkä kantava pituus ottaen huomioon mitat.
Kaide näyttää kuitenkin olevan suora alareunassa. Siinä tapauksessa ei ole roikkumista.
Koska alareuna todennäköisesti näkyy tasaisen pinnan suorassa reunassa, on todennäköisempää, että poikkeamat näkyvät siellä.
Kaide näyttää kuitenkin olevan suora alareunassa. Siinä tapauksessa ei ole roikkumista.
Koska alareuna todennäköisesti näkyy tasaisen pinnan suorassa reunassa, on todennäköisempää, että poikkeamat näkyvät siellä.
Jo voi olla, että rakenne on liian heikko, mutta senhän sepän pitäisi tietää.
Jos se on suora alareunasta ja riippumatto ylhäältä, niin nelikulmaterästen täytyy olla eripituisia.
Se osoittaa, että rakennelma on mukautettu sen mukaan, mikä on tullut käyräksi, eikä päinvastoin.
Kustannus tästä kaiteesta + 2 sivua, noin 1,80 kumpikin + sinkitys + asennus, 15 + alv.
Jos se on suora alareunasta ja riippumatto ylhäältä, niin nelikulmaterästen täytyy olla eripituisia.
Se osoittaa, että rakennelma on mukautettu sen mukaan, mikä on tullut käyräksi, eikä päinvastoin.
Kustannus tästä kaiteesta + 2 sivua, noin 1,80 kumpikin + sinkitys + asennus, 15 + alv.
jo onko se seppä joka on rakentanut, on hän vastuussa mutta usein saa valmiin piirustuksen jonkun tekemän ja jota pitää seurata ja kaikki eivät halua alkaa keskustella rakenteesta sen kanssa joka on piirtänyt, vaan hullu tekee kuten hullu sanoi.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 viestiä
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 viestiä
Vaikka piirustus voi olla valmiista tuotteesta, työpaikallamme piirrämme valmiin tuotteen, koska matka sinne voi vaihdella riippuen siitä, mitä tuotantoyksikköä käytetään. Joten vastuu on sen sijaan nykyisen PU:n tuotantotekniikalla ottaa huomioon muodonmuutokset lämpökäsittelyssä jne.
Klikkaa tästä vastataksesi