13 691 lukukertaa ·
37 vastausta
14k lukukertaa
37 vastausta
Takorauta - onko se ok vai liian kiero?
Hei kaikki iloiset,
Minä ja vaimoni olemme teettäneet takorautakaiteen parvekkeellemme.
Mielestäni se näyttää vääntyneeltä, erityisesti vasemmassa osassa (katso kuva).
Vääntyneellä tarkoitan, että vaakasuorat lattateräkset eivät ole täysin suoria.
Seppä väittää, että tämä on väistämätöntä, koska materiaali liikkuu hitsattaessa siihen.
Kuitenkin, kun katson muiden talojen parvekekaiteita, ne näyttävät täysin suorilta ja symmetrisiltä.
Mitä mieltä sinä olet? Pitäisikö minun huomauttaa tästä?
Suurkiitos etukäteen!
Minä ja vaimoni olemme teettäneet takorautakaiteen parvekkeellemme.
Mielestäni se näyttää vääntyneeltä, erityisesti vasemmassa osassa (katso kuva).
Vääntyneellä tarkoitan, että vaakasuorat lattateräkset eivät ole täysin suoria.
Seppä väittää, että tämä on väistämätöntä, koska materiaali liikkuu hitsattaessa siihen.
Kuitenkin, kun katson muiden talojen parvekekaiteita, ne näyttävät täysin suorilta ja symmetrisiltä.
Mitä mieltä sinä olet? Pitäisikö minun huomauttaa tästä?
Suurkiitos etukäteen!
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Jos se on kiero, seppä korjaa sen. Tilasimme parvekekaiteen viime talvena myös hieman ohuemmilla mitoilla ja se on suora kuin nuoli. Joten sen voi saada täysin suoraksi. Sitten voit reklamoida palasten liittämisestä. Se on hirveän ruma, kun osat ruuvataan yhteen niillä litteillä raudoilla, jotka he ovat hitsanneet kiinni.
Talon omistaja
· Västerviks kommun
· 467 viestiä
Käsityö! Vaikea nähdä kuvasta, mutta luulen, ettei se haittaa teitä, kun se on paikallaan. Jos tarkastelee yksityiskohtaisesti asioita, kuten aidat, tapetit, listat tai mitä tahansa, niin kaikki ei ole sataprosenttista. Mielestäni on tärkeintä, että se antaa hyvän kokonaisvaikutelman eikä ole silmiinpistävää.