S Sonander #1 Jäsen · 207 viestiä 1 heiäkuu 2005 klo 22:31 Sonander Jäsen 207 viestiä 1 heiäkuu 2005 klo 22:31 #1 Hei Tietääkö kukaan, miten voi taittaa ett överbleck niin, että se menee kulman ympäri ja silti pysyy tiiviinä?
Hei Tietääkö kukaan, miten voi taittaa ett överbleck niin, että se menee kulman ympäri ja silti pysyy tiiviinä?
S Sonander #2 Jäsen · 207 viestiä 5 heiäkuu 2005 klo 22:41 Sonander Jäsen 207 viestiä 5 heiäkuu 2005 klo 22:41 #2 Ei ole peltiseppää, jolla olisi vinkkejä jaettavaksi?
mattiasp #3 Talon omistaja · Täby, Sthlm · 6 884 viestiä 7 heiäkuu 2005 klo 08:22 mattiasp Talon omistaja Täby, Sthlm 6 884 viestiä 7 heiäkuu 2005 klo 08:22 #3 En ole peltiseppä, mutta leikkaa 45 asteen kulmassa noin 5-6 cm päällekkäisyydellä ja kaksoissauma?