7 651 lukukertaa ·
5 vastausta
8k lukukertaa
5 vastausta
Syyt puussa?
Ensimmäistä kertaa täällä. Toivon saavani neuvoja ja vinkkejä puun syistä.
Olen purkanut kantavan seinän ja tukenut nyt tukipilareilla.
Olen myös ostanut höylättyjä lankkuja tehdäkseni liimapuupalkin näistä.
Kun lankut liimataan yhteen, sanotaan, että ne pitäisi asettaa niin, että syyt ovat vastakkain. Eli yksi lauta syyt yhteen suuntaan ja seuraava lauta syyt toiseen suuntaan.
Mutta miten ihmeessä näkee, mihin suuntaan syyt menevät??
Kun katson lankun toista päätä, mielestäni syyt näyttävät menevän yhteen suuntaan. Kun katson lankun toista päätä, ne näyttävät menevän toiseen suuntaan??
Miten tämä toimii ja miten minun pitäisi toimia? En löydä mitään, kun etsin, ja olen viettänyt paljon aikaa tietokoneen ääressä nyt.
Tunnen oloni äärettömän typeräksi juuri nyt
/Mattias
Jolla on peukalo kyynärpäässä juuri nyt...
Olen purkanut kantavan seinän ja tukenut nyt tukipilareilla.
Olen myös ostanut höylättyjä lankkuja tehdäkseni liimapuupalkin näistä.
Kun lankut liimataan yhteen, sanotaan, että ne pitäisi asettaa niin, että syyt ovat vastakkain. Eli yksi lauta syyt yhteen suuntaan ja seuraava lauta syyt toiseen suuntaan.
Mutta miten ihmeessä näkee, mihin suuntaan syyt menevät??
Kun katson lankun toista päätä, mielestäni syyt näyttävät menevän yhteen suuntaan. Kun katson lankun toista päätä, ne näyttävät menevän toiseen suuntaan??
Miten tämä toimii ja miten minun pitäisi toimia? En löydä mitään, kun etsin, ja olen viettänyt paljon aikaa tietokoneen ääressä nyt.
Tunnen oloni äärettömän typeräksi juuri nyt
/Mattias
Jolla on peukalo kyynärpäässä juuri nyt...
jos katsot laudojen päätypuuta, voit nähdä, onko niissä "iloinen ukko" vai "surullinen ukko", eli kummalla puolella oli kaarna ja kummalla ydin puussa. Tärkeää yhdistämisessä on sitten asettaa ne niin, että saat "iloisen ukon" "surullisen ukon" päälle, eli että ne ovat vuorotellen surullinen/iloinen, jotta puun liikkeet kumoavat toisensa.
ystävällisin terveisin
Martin
ystävällisin terveisin
Martin
ei syytä...
//Martin
//Martin
Ei se kanna kovin paljon.
Talo on noin 80 neliömetrin kokoinen ja olen poistanut kaksi seinää keittiön, vierashuoneen ja olohuoneen välistä. Palkki on noin 5 metriä pitkä ja tehty 1" 4". Olen asettanut 5 lautaa päällekkäin ja se on tällä hetkellä jännitteellä eilisaamusta lähtien. Luuletteko, että se riittää vai tarvitseeko minun lisätä enemmän lautoja höylätty ja kuiva puutavara?
lilla huset
Talo on noin 80 neliömetrin kokoinen ja olen poistanut kaksi seinää keittiön, vierashuoneen ja olohuoneen välistä. Palkki on noin 5 metriä pitkä ja tehty 1" 4". Olen asettanut 5 lautaa päällekkäin ja se on tällä hetkellä jännitteellä eilisaamusta lähtien. Luuletteko, että se riittää vai tarvitseeko minun lisätä enemmän lautoja höylätty ja kuiva puutavara?
lilla huset
Klikkaa tästä vastataksesi