Olen rakentamassa uutta keittiötä ja remontoimassa asuntoa. Tapetin poiston jälkeen seinissä on useita suurempia reikiä ja halkeamia, erityisesti ilmanvaihdon ympärillä, jotka täytyy täyttää. Mitä materiaalia minun pitäisi käyttää? liitän kuvan Venttiiliaukko huoneen nurkassa, ympärillä halkeamia ja reikiä.
 
Se riippuu vähän siitä, mitä aiot tehdä, tapetoida vai? Jos tulkitsen kuvaa oikein, kyseessä on kipsilevy, josta on irronnut paloja. Siinä tapauksessa voit irrottaa kaikki irtonaiset palat ja tasoittaa ne seinäspakelilla. Käytä lasikuitunauhoja vahvistamiseen. Jos aiot myös tapetoida, suosittelen "easycoveria", joka on eräänlainen lasikuituvahvisteinen "esitapetti", joka on kova ja tarjoaa erittäin tasaisen alustan. Saatat joutua menemään maalikauppaan löytääksesi henkilökuntaa, joka tietää, mitä se on.
 
Käytän aina "gipsbruk" nopeisiin korjauksiin, kun isommat reiät pitää paikata ennen tasoittamista tai vastaavaa.
Myös erinomainen pienten pintojen viimeistelyyn.
 
Mielestäni se näyttää kevytbetonilta. Käytäisin kipsi- tai sementtisidonnaista seinätasoitusta. Sitten hienotasoitetta tavallisella hiekkatasoitteella, jos seinä maalataan tai tapetoidaan. Mahdollisesti voi olla viisasta vahvistaa jollakin muodolla kangasta, kuten BAS ehdottaa.
 
Hade samanlaisia ongelmia eteisessäni. Juttelin vanhan betoniammatin tekijän kanssa töissä ja sain säkillisen korjausmassaa. Voin vain sanoa, että here jäses on niin helppo työstää ja kiinnittyy erinomaisesti kaikkeen :)

Lisäksi huomattavasti edullisempaa kuin gips bruk....
 
En oikein osaa päättää mitä ostaa. Haluaisin mennä k-rautaan ja ostaa säkin/ämpärin jotain, jotta voin korjata halkeamat, onko kenelläkään nimeä mitä pitäisi pyytää?
 
Finja 360, Ardex 828, Casco Husfix, Maxit Väggspackel Snabb Fin 0-50, Maxit Väggspackel 0-100 esimerkiksi. On olemassa kaksisataa lisää, mutta en jaksa kirjoittaa niitä.. :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.