L
Niin suuria ruostumattomasta teräksestä on varmasti vaikea löytää tavarataloista, täytyykö niiden olla pyöreitä?
Muuten peltiseppä leikkaa haluamasi koon, paksuuden ja reiät (hän ehkä stansaa reiät) eivät maksa monta euroa.
Ajattele sitten kiinnittää se ritilään, ne nousevat ritilän reiässä, joten ehkä tarvitaan hieman yli 60 mm.

• Tykkään
P-plats
  • Laddar…
L Liteavvarje sanoi:
Niin suuria ruostumattomia on varmaan vaikea löytää tavarataloista, täytyykö niiden olla pyöreitä?
Muuten peltiliike voi leikata mitä haluat, paksuus, koko ja reiät (ehkä hän leimaa reiät) eivät maksa montaa euroa.
Muista kiinnittää ritilään, ne nousevat ylös ritiläaukossa, joten tarvitsee ehkä vähän suurempi kuin 60 mm.
Siinä annoit minulle idean...
Antaa peltisepän leikata alumiini/sinkkilevyä suikaleiksi, jotka peittävät koko ritilän pituuden ja vähän korkeammiksi kuin ritilän reiät, niin se pysyy vielä paremmin.
Tarvitsee vain 8 suikaletta ja sitten poraan reiät itse...

• Tykkään
Leif i Skåne ja 1 muu
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 sanoi:
Jos et löydä mitään järkevää plåtslagare, Biltema sisältää melko suuria galvanoituja tiivisteitä [linkki]
Reiät ovat liian suuria mutta kiitos vinkistä.

L Liteavvarje sanoi:
Noin suuria ruostumattomia on ehkä vaikea löytää tavarataloista, täytyykö niiden olla pyöreitä? Muuten peltiliike voi leikata haluamasi koon, paksuuden ja reiät (ehkä hän tekee reiät prässillä), ei maksa monta euroa. Ajattele, että ne kiinnitetään ritilään, ne nousevat ylös ritilän aukosta, joten ehkä tarvitaan hieman yli 60 mm.
Nyt olen käynyt peltisepän luona ja hän leikkasi alumiinista turkkilevyn hintaan 200:-.
Vaikuttaa tosi hyvältä tämä! :D

Alumiininen turkkilevy asennettuna metalliseen häkkiin, jossa on vihreä pressukatto ja kiinnikkeet.

• Tykkään
DrDeath100 ja 1 muu
  • Laddar…
L
P-plats P-plats sanoi:
Sitten käytiin peltiseppällä ja hän leikkasi alumiinista turkkilevyn hintaan 200:-. Tämä näyttää lupaavalta! :D

[kuva]
Perhana miten siistiltä ja asialliselta se näyttää, nyt voi myös laittaa koukkuja paksummille köysille noihin levyihin. Juuri siltä kaikkien ritiläkärrejen pitäisi näyttää, mutta niiden pitäisi olla halpoja, nyt on useammalle täällä ratkaisu seurata.

• Tykkään
P-plats
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.