offlarjon
Minulla on 15 m²: n kokoinen aitta, jonka toinen ovi on asennettu vinoon, mikä tekee siitä mahdottoman sulkea kunnolla. En ole välittänyt siitä aikaisemmin, osittain siksi, että käytämme sitä vain työkalujen jne. säilytykseen, mutta enimmäkseen siksi, että se on vain ulkonäkövirhe. Maalauksen yhteydessä ajattelin kuitenkin korjata asian. Helpoin tapa olisi irrottaa saranat ja vain nostaa ovea muutama senttimetri – ongelma on vain se, että epäilen oven saattavan liukua takaisin vanhoihin ruuvinrei’ihin, koska ne ovat suhteellisen tukevat ruuvit ja ovi painaa jonkin verran. Onko olemassa jotain erityisen vahvaa kemiallista puuta tai tiivistemassaa, joka voisi toimia? Tässä tapauksessa tarkoituksena ei ole vain tiivistää reikiä, vaan ennen kaikkea täytteen tulee olla tarpeeksi vahvaa, koska ruuvinreiät tulevat olemaan niin lähellä toisiaan.
katso liitettä 339485

Eikö voisi laittaa muutamia tiiliä saranan alle, jotta ovi nousee hieman?

• Tykkään
offlarjon
  • Laddar…
J
Osta tuubi sättlim. Täytä vanhat reiät pistooliruiskulla ja anna kuivua..jos se ei toimi prikkojen kanssa.

• Tykkään
offlarjon
  • Laddar…
janwide
Porata ja liimata puutappi vanhoihin ruuvinreikiin.

• Tykkään
offlarjon
  • Laddar…
Poraa reiät suuremmiksi ja liimaa sinne 10mm pyörötanko..
Vaihtoehtoisesti jokin plastic padding -tuote, kuten keraaminen puu tai superspackel.

• Tykkään
offlarjon
  • Laddar…
offlarjon
OK, kiitos avusta kaikki - tuntuu siltä, että minulla on nyt useita hyviä vaihtoehtoja! :)

• Tykkään
Jocke Best
  • Laddar…
offlarjon
Päädyin lopulta ehdotukseen pyörötangosta + liimasta, joten nyt minulla on taas toimiva ovi. Kiitos :)

• Tykkään
Mazen ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.