AnneFi
Ehkä minulla on maailman huonoin kärsivällisyys, mutta sain viikon kuluttua vastauksen toiselta yritykseltä, joka myi samaa sisustusta. Sain tarjouksen ilman hintatietoa, ja hän ei pitänyt skenor-kaapin hyvänä ideana, vaan ehdotti, että rakentaisimme kolmelle seinälle. Pyydettiin antamaan palautetta ehdotuksesta, minkä tein ja lähetin mukaan kuvia siitä, miltä vaatekaappi näytti.
ja sitten keskiviikosta lähtien ei mitään.

tiedän, että aika ei ole kovin pitkä, mutta eikö voisi saada vastausta, että jatkatte edes suunnittelua?

Suurin osa muista yrityksistä, joiden kanssa olen ollut yhteydessä, vastaa yleensä muutaman tunnin tai seuraavan päivän kuluessa. Vaikka he eivät ole voineet vastata kysymykseen heti, olen saanut vastauksen, että he palaavat asiaan.

Alan olla valmis rakentamaan sen itse.
Säästin kyllä nuukaillen kaikki laatikkokiskot lipastosta, jonka heitin pois, joten sillä säästin noin 1000 lappia.

en vain ymmärrä, kuinka voisin saada kaapin rakennettua lattiasta kattoon siellä sisällä, koska sitä ei voi ruuvata kiinni ylhäältä tai alhaalta ja en voi rakentaa sitä vaakatasossa, koska silloin en voi nostaa sitä pystyyn.

jos kirjoittaisin kaiken sivulta se ei käy, koska siinä on valv kaappiin ja silloin se ei pääse paikalleen.

olenko tyhmä, kun en keksi ratkaisua?

AnneFi
Nyt olen istunut ja piirtänyt omaa ehdotusta Ikean runkojen kanssa.
Ensiksi täytyy rakentaa sokkeli MDF-levystä (mikä paksuus?) ja täyttää tila laatikoilla.

Kaksi PAX 75 cm leveänä kummallakin puolella seinää jättää 30 cm aukon keskelle.
Ajattelen täyttää tämän tällaisilla laatikoilla, jos se on mahdollista
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20110154/

Täytyy rakentaa lisäsivuseiniä, jotta imuri saa oman lokeron ja sitten asettaa hyllyt jäljelle jäävään tilaan oikealle.
Olen etsinyt alaslaskettavaa vaatetankoa, joka voidaan laittaa oikeanpuoleiseen vaatekaappiin, mutta en tiedä, mikä kuormitus pitäisi valita.
Olen löytänyt jopa 12 kg asti. Kuulostaa vähän heikolta takkeihin vai mitä?
Muuten täytyy laittaa lisätanko tavanomaiseen lyhyemmille takeille.
Mitä mieltä olette?
garderobikea_zps48410851.png

Saako kysyä, mistä ostit lamppusi 3-jalkasella jalustalla?

Kumppani haluaa samanlaisen! :)

AnneFi
Åstorpassa on Living Story. Vanha BOSSON tai Vinkingland myy alennuksella silloin tällöin, joten ostin sen sieltä ennen joulua hintaan 750 kr (ollakseni rehellinen, he laskuttivat väärin kassalla, joten 600 kr) tukkuhinta on heidän mukaansa 3000 kr, mutta en tiedä mistä muualta sen voisi ostaa.

Rakastuin siihen heti. Pitää vain löytää sille paikka :)

AnneFi
Voinhan minä itse asiassa Hojta till jos saan tietoa seuraavasta varastomyynnistä ja jos meillä on onnea ja he myyvät sen silloin niin voin piipahtaa ja ostaa sen teille :)

• Tykkään
Enk Projektet
  • Laddar…
AnneFi
Alkaa lähestyä materiaalin hankintaa vaatekaappeihin.

Mietin MDF 19 tai 16 mm
Onhan myös melamiinipinnoitettua lastulevyä.

Mitä suositellaan. Lastulevyä ei tarvitse maalata ja se tulee oikeaan syvyyteen. Vain pituussuunnassa katkaisu, mutta samalla se kestääkö se huonommin naulaamista, poraamista ja sahaamista?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.