14 598 lukukertaa ·
35 vastausta
15k lukukertaa
35 vastausta
Suunnittele ja rakenna syvä vaatekaappi säilytyksellä kiskoilla
Ei solumuovia sekä sisä- että ulkopuolelle.....
Mitä tulee ulosvedettäviin hyllyihin...tyyppiä kuin laatikot tai vastaavaa ehkä....katson, jos löydän jonkin kuvan......
Mitä tulee ulosvedettäviin hyllyihin...tyyppiä kuin laatikot tai vastaavaa ehkä....katson, jos löydän jonkin kuvan......
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 723 viestiä
Aha mutta meidän pitäähän olla takkeja ja sellaista siellä sisällä, miten se sitten toimii? Vaatekomero ei myöskään ole samalla tasolla kuin muu lattia ja alaosassa tulee olemaan palkki, johon Ikean liukuovet kiinnitetään.
Ehkä täällä on jotain, jota voi käyttää....
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
Okei. Voitte unohtaa viimeisimmän kysymyksen. Tretex täytyy poistaa, kun otetaan huomioon, että yksi levy on jo alhaalla keskustelun jälkeen minun ja sambon välillä.
Luulin, että siellä oli tuulensuojapaperi takana ja hän sanoi, että se oli eristetty.
Siellä on levy? Seinää vasten, mutta emme tiedä, mitä se on.
Kuin pussi, jossa on jotain?
Valkoisia ohuita lankoja ja lasia?
Onko kenelläkään aavistusta, mistä puhun?
Luulin, että siellä oli tuulensuojapaperi takana ja hän sanoi, että se oli eristetty.
Siellä on levy? Seinää vasten, mutta emme tiedä, mitä se on.
Kuin pussi, jossa on jotain?
Valkoisia ohuita lankoja ja lasia?
Onko kenelläkään aavistusta, mistä puhun?
Yksi vinkki on tilata liukuovet mittojen mukaan, kuten Pelly, (löytyy esimerkiksi Cheapy tai Bygghemma.se) ja asettaa ne aukkoon. Silloin saat ovet, jotka sopivat täsmälleen lattiasta kattoon.
Tulee todella kalliiksi.GillarAttFixa sanoi:
yritän pysyä budjettiremontissa ja Ikean ovet maksavat 1300 kiskojen kanssa.
Olen laskenut hieman tätä ja tältä se näyttää.
Vaihtakaa mielipidettä, jos olen laskenut huonosti
mielestäni olen laskenut korkeasti, joten ilmoittakaa jos huomaatte virheen
kipsilevy kahdelle ulkoseinälle yhteensä 6,5 metriä 1000 kr
Listat ja ovenkarmit 500 kr
Maali, kitti ja mahdollinen kangas 2500 kr
puutavara ja runkorakenteet vaatekaappiin ja mahdollisesti uusi runkorakenne kipsille 600 kr
Lattia 2000 kr
liukuovet ikea 1300 kr
7900 kr
Olin toivonut pärjääväni 10000 kr sis. vaatekaapin sisustus, mutta en usko että se onnistuu.
Se näyttää vanhalta lasivillaisoloinnilta. Kutittaa todella paljon ja jos siihen koskee, se pölyää todella paljon myös. Olen poistanut useita neliömetrejä vanhempieni kodista. Näyttää olleen yleinen lisäeristysmateriaali ennen vanhaan. Poista se, jos haluat sen pois, muuten ei siitä haittaa ole, jos se saa jäädä.
Olen ollut yhteydessä gardeluxiin.
Hyvin kohtuulliset hinnat, jos vertaa siihen, mitä täytyy maksaa Ikealla, mutta he eivät tee töitä Göteborgin ulkopuolella.
En ole saanut vastausta sen jälkeen kun kysyin, voiko sen lähettää itse koottavaksi.
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä toiseen yritykseen, jolla on sama järjestelmä lähempänä minua, mutta ilman tulosta :/
Hyvin kohtuulliset hinnat, jos vertaa siihen, mitä täytyy maksaa Ikealla, mutta he eivät tee töitä Göteborgin ulkopuolella.
En ole saanut vastausta sen jälkeen kun kysyin, voiko sen lähettää itse koottavaksi.
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä toiseen yritykseen, jolla on sama järjestelmä lähempänä minua, mutta ilman tulosta :/
Viimein olen saanut vastauksen sen jälkeen, kun olen ottanut yhteyttä jokaiseen valmistajan myyjään Ruotsissa.
Saan ehdotuksen huomenna. Toivottavasti se on järkevään hintaan.
Olen saanut pienen takaiskun samalla taloudessa. Meidät on vähän huijattu taloushallintoyrityksen toimesta. Ja rahat, jotka luulimme voivamme nostaa helmikuussa, eivät ole saatavilla ennen kuin 20! Vuoden päästä. Kallis opetus, jonka sain oppia siellä. Pure hammasta ja ala säästää jossain muualla.
Saan ehdotuksen huomenna. Toivottavasti se on järkevään hintaan.
Olen saanut pienen takaiskun samalla taloudessa. Meidät on vähän huijattu taloushallintoyrityksen toimesta. Ja rahat, jotka luulimme voivamme nostaa helmikuussa, eivät ole saatavilla ennen kuin 20! Vuoden päästä. Kallis opetus, jonka sain oppia siellä. Pure hammasta ja ala säästää jossain muualla.