1 199 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
suojata tammirappuset - juostessa valumuovien kanssa ym.
Aion valaa yläkerran kylpyhuoneessa - minulla on tammiportaat, jotka haluan suojata siltä ajalta, kun juoksennellaan kengissä ja levitinhinkkien kanssa ym.
tammiportaat on lakattu.
mitä vaaditaan vahinkojen välttämiseksi?
tavallinen valkoinen paperi ei tunnu riittävältä.
mietin leikata masoniitista paloja portaille asetettavaksi sekä pystysuoraan porraskuiluun. Mutta en tiedä, voiko niitä kiinnittää hyvin niin, ettei teippi juuttuisi pysyvästi portaisiin.
pelkään myös, että jotain menee väliin ja portaat vahingoittuvat - mutta se on sinänsä vain puhdistuskysymys, jotta portailla ei ole mitään, kun suojauksen laitan.
en myöskään halua, että suoja irtoaa ja joku kaatuu.
miten te tekisitte?
tammiportaat on lakattu.
mitä vaaditaan vahinkojen välttämiseksi?
tavallinen valkoinen paperi ei tunnu riittävältä.
mietin leikata masoniitista paloja portaille asetettavaksi sekä pystysuoraan porraskuiluun. Mutta en tiedä, voiko niitä kiinnittää hyvin niin, ettei teippi juuttuisi pysyvästi portaisiin.
pelkään myös, että jotain menee väliin ja portaat vahingoittuvat - mutta se on sinänsä vain puhdistuskysymys, jotta portailla ei ole mitään, kun suojauksen laitan.
en myöskään halua, että suoja irtoaa ja joku kaatuu.
miten te tekisitte?
Käytin masoniittia ohuen skumplastin alla (sellaista jota laitetaan lattian alle) juuri siksi, että sisälle kulkeutuu paljon pikkukiviä, jotka voivat etsiä tiensä suojan alle. Toimi hyvin, mutta oli hankalaa leikata masoniittia, koska minulla on kaareva portaikko.
Tasoitteen materiaali on aika hienoa. Tärkeää on suojata roiskeilta.
Siitä ei jää kiviä, joiden läpi voi astua pahvista.
On olemassa kahta tyyppiä lattiasuojapahvia, halpaa ja hieman kalliimpaa. Olen kuullut, että kalliimpi on maitopakkausten hylättyä kartonkia. Joka tapauksessa se on todella paksu. Jos teippaat sellaisen palan kiinni jokaiseen askelmaan maalarinteipillä. Voit käyttää käyrää mattoveistä pahvin leikkaamiseen.
Nousuvaiheet voit suojata samalla materiaalilla.
En tiedä, missä järjestyksessä sinun tulee tehdä työ, mutta sen mietit kyllä.
Siitä ei jää kiviä, joiden läpi voi astua pahvista.
On olemassa kahta tyyppiä lattiasuojapahvia, halpaa ja hieman kalliimpaa. Olen kuullut, että kalliimpi on maitopakkausten hylättyä kartonkia. Joka tapauksessa se on todella paksu. Jos teippaat sellaisen palan kiinni jokaiseen askelmaan maalarinteipillä. Voit käyttää käyrää mattoveistä pahvin leikkaamiseen.
Nousuvaiheet voit suojata samalla materiaalilla.
En tiedä, missä järjestyksessä sinun tulee tehdä työ, mutta sen mietit kyllä.
Klikkaa tästä vastataksesi