Hej,

Onko tämä se, jota minun pitäisi kääntää veden katkaisemiseksi, kun teknikko on pian paikalla?

• Vesimittari ja punainen venttiili vanhan putken kyljessä betoniseinää vasten.
  • Vanhan rakennuksen kattotiilien alla oleva putkisto, jossa on venttiilejä, mittareita ja kulunut seinä taustalla.
Se näyttää tulevalta vedeltä, koska sen vieressä näyttää olevan vesimittari. Tunnustele varovasti punaista hanaa. LVI-asentajat ovat kalliita punaisina päivinä.

Kyllä, jos onnistut sulkemaan sen, vesi pääsee vain vesimittariin asti. Kun vesimittari vaihdetaan, on nykyään tarpeen sulkea "kadulla". Seuraavalla kerralla, kun tämä tehdään, on hyvä / mahdollisesti pakollista asentaa vesimittarikonsoli, joka sisältää myös sulun ennen mittaria.

D D_Anders sanoi:
Kyllä, jos onnistut sulkemaan sen, vesi pääsee vain vesimittariin asti. Kun vesimittaria vaihdetaan, täytyy nykyisin sulkea "katu". Seuraavalla kerralla, kun se tehdään, on hyvä / mahdollisesti pakollista asentaa vesimittarikonsoli, jossa on myös sulku mittarin edessä.
Sulku ennen mittaria sijaitsee vasemmalla. Toisaalta koko putkiasennus on jo ylittänyt parasta ennen -päivämääränsä.

• Tykkään
SågspånPappspikEternit ja 1 muu
  • Laddar…
Kyse on lämmitysjärjestelmän vaihdosta, joten se täytyy sulkea pois käytöstä. Olen tietoinen siitä, että tietyt putket kellarissa ovat hieman antiikkisia, ja se on seuraava askel.

N nb. sanoi:
Sulku ennen mittaria on vasemmalla.
Sen sijaan koko putkiasennus on nähnyt parhaat päivänsä.
Haha, näen sen nyt mutta en nähnyt sitä aiemmin :)

Joten onko se punainen hana, jonka minun pitäisi kääntää kiinni?

N Nilo Joelsson sanoi:
Joten se on punainen hana, joka minun pitäisi kääntää pois päältä?
Kyllä, mutta älä koske siihen pyhäpäivänä.

• Tykkään
SågspånPappspikEternit ja 1 muu
  • Laddar…
W whak sanoi:
Ja men pilla inte på det på en helgdag
Ajatukseni on antaa LVI-asentajien tehdä se huomenna.. Vaikka minua kehotetaan tekemään se ennen kuin he tulevat.

• Tykkään
whak
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.