Hei kaikille iloisille..!!
Olen juuri nyt hieman ärtynyt...!!:mad:
Tämä ruuvi, spax-m, joka on tarkoitettu mdf:lle (sitä ei näköjään tarvitse esiporata ja upottaa kun ruuvaa mdf:ään, ja mielestäni näyttää siltä, että näin myös tehdään tv:ssä), mutta vaikuttaa olevan äärimmäisen vaikea löytää juuri tätä ruuvia......???!!!
Voisi pitää tätä hieman kummallisena... tämä ruuvi käytetään roomservice, äntligen hemma jne... se on heidän ostoslistoilla kun he ovat tehneet projektin mdf:n kanssa.... minusta tuntuu, että se mikä näkyy mediassa myös jättää jälkensä "tavalliseen" maailmaan..vai??? tarkoitan, että kotinikkarit ja myös ammattihenkilöt saavat varmasti kyselyitä projekteista, joissa juuri mdf käytetään ja silloin KAIKKIEN rakennustarvikekauppojen tulisi saada kyselyitä tästä, KAIKKI (rakennustarvikekaupat) joihin olen puhunut missä asun (Örebro, joten on iso joukko...!!) sanovat, että he myyvät melko paljon mdf:ää nykyään.... olen heti osoittanut, että ehkä olisi aika myös olla sopiva ruuvi tähän, mutta ilmeisesti ei... jotkut ovat sanoneet, että ehkä voisi lisätä valikoimaamme, kun taas toiset vaikuttavat täysin :x päässä ja täydellisen välinpitämättömiltä.....???

Mietin, onko tämä ruuvi niin hyvä kuin miltä vaikuttaa, vai onko se samanarvoinen muiden ruuvien kanssa, koska sitä ei myydä missään 10 kilometrin säteellä... hyvin kummallista mielestäni.....!!! se ei ole keksitty eilen, on ollut olemassa joitain vuosia......

Kukaan teistä ei ole testannut tätä skruv...??
Olisi mielenkiintoista kuulla joitakin mielipiteitä siitä....!!!

Ainoa asia, jonka tiedän, on että bauhaus myy SPAX... niiden pitäisi kai myös olla SPAX-M??

Ei täällä Örebrossa, olen puhunut heidän kanssaan....

Ok. Bauhaus Järfälla myy melkein yksinomaan Spaxia. Katso verkkokauppaa tai pyydä heitä tilaamaan sisäisesti myymälöiden välillä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.