Ongelmani on, että sahapalkki alkaa painua ylöspäin noin kolmenkymmenen senttimetrin sahauksen jälkeen. Työtaso on suora ja vaakasuorassa. Ketjut ovat uusia ja oikea tyyppi. Tukit ovat melko oksattomia ja sopivan paksuja.
Jos joku on kohdannut samanlaista ja pystynyt ratkaisemaan sen, ja voi kertoa siitä, Stefan on iloinen ikuisesti.
 
Hei
Ovatko ne väärin kirjoitettuja?
Onko niin, että olet ajanut johonkin naulaan, oksaan jne., joka on tehnyt leikkauksista tylsiä toiselta puolelta?
 
Sahatko pitkään? Minulla on tapana kääntää joka leikkauksen jälkeen, koska pidemmät tukit taipuvat banaanin muotoon.

Vinokulumista svärdetissä?
 
Onko miekka ”horisontellt”?
Protte
 
Workingclasshero Workingclasshero sanoi:
Hei
Ovatko ne kirjoitusvirheellisiä?
Oletko ajanut johonkin naulaan, oksaan jne., mikä on tehnyt leikkuuterät tylsiksi yhdeltä puolelta?
ei. Ne ovat tehtaan uusia ketjuja ja erilaisia tukkeja
 
Hei
Silloin tuntuu, että miekan kulma ei ole yhdensuuntainen radan kanssa.
Likainen kiinnitys tai jokin, joka luo kulmahiomakoneen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.