Totem sanoi:
Jos ihmisillä olisi kyky vastata esitettyyn kysymykseen, emme olisi saaneet niin paljon kiistaa tässä ketjussa.
Kuinka hauskaa se sitten olisi ollut?

Kurtivan sanoi:
JOS viesti #48 olisi tullut aiemmin, meillä ei olisi ollut niin paljon hölynpölyä tässä ketjussa.
Ei, silloin ihmiset olisivat varmaan kertoneet minulle mielipiteensä siitä, miten lasta voi kantaa kantorepussa, miten vasaraa pidetään, että ruuvaaminenkin on vaikeaa jne.

• Tykkään
Sister ray ja 1 muu
  • Laddar…
Ehkäpä, mutta puhtaasta hyväntahtoisuudesta siinä tapauksessa eikä mitään syytä hermostua.

• Tykkään
arkTecko
  • Laddar…
Studion sanoi:
Ei, silloin ihmiset olisivat varmasti kertoneet mielipiteensä siitä, miten kantaa lasta kantorepussa, miten pitää vasaraa, että ruuvaaminenkin on työlästä jne.
Samaan aikaan kysymys oli muotoiltu niin, että monet ajattelivat sen olevan väärä tie. Joten kaikki "vinkit" ovat olleet mielestäni hyvässä tarkoituksessa. Se, että sitten närkästyit, nosti vain ketjun viihdearvoa mielestäni, mutta minulla on vähän huono huumorintaju... Ruuvin pituudesta saa vähän itsekin selkoa, esimerkiksi vain mittaamalla tavoiteltu ruuvipolku mittanauhalla.

Onnea seinän kanssa joka tapauksessa :) Nyt useammalla eri ratkaisulla.

Kurtivan sanoi:
Ehkä niin, mutta jos niin on, niin puhtaasta hyvästä tahdosta eikä siitä tarvitse kiihtyä.
Lopeta sanahelinä nyt. En ole kiihtynyt.

Ei, mutta kuulosti siltä kuin olisit aikeissa ;). Mene ja ruuvaa nyt...

Blindnit sanoi:
Pituus ruuville onkin aika itsestäänselvä esim. vain mittaamalla tuumamitalla suunnitellulle ruuville.
Kaikki on ilmeistä, kun osaa sen. Olisin ERITTÄIN yllättynyt, jos olen ainoa, joka ihmettelee, kuinka pitkät (ja monta) ruuvia tarvitsee tietyssä tilanteessa. Monia asioita äänitekniikassa ja musiikissa, jotka ovat minulle ilmeisiä, sinä et tiedä lainkaan, voin taata sen.

Olen itse kirjoittanut suurimman osan huumorinsävytteisellä tyylillä, joten minulla on yhtä huono huumorintaju myös.

Studion sanoi:
Kaikki on ilmeistä, kun sen osaa. Olisin ERITTÄIN yllättynyt, jos olisin ainoa, joka ihmettelee, kuinka pitkiä (ja monta) ruuveja tulisi käyttää tietyssä tilanteessa. Moni asia ääni- ja musiikkitekniikan alalla, jotka ovat minulle ilmeisiä, eivät ole sinulle tuttuja, sen voin taata.

Olen itse kirjoittanut suurimman osan humoristisella pohjavireellä, joten minullakin on yhtä huono huumorintaju.
:)
Mutta mieti sitä, mitä mainitsin siitä, ettei ruuveja kiinnitetä tiukasti lattiaan, seinään ja kattoon.
LUULEN, että se voi heikentää äänieristystä melko paljon.

S
Blindnit sanoi:
Sain kuvan, että se oli seinä huoneen sisällä.
Mutta se osoittautui vääräksi.
studio oli tarkoitus rakentaa isompaan tilaan

S
Studion sanoi:
Kaikki on ilmeistä, kun sen osaa. Olisin todella yllättynyt, jos olisin ainoa, joka miettii kuinka pitkiä (ja monta) ruuvia pitäisi käyttää tietyssä tilanteessa. Monet asiat ääni- ja musiikkiteknologiassa, jotka ovat minulle itsestäänselviä, ovat sinulle täysin tuntemattomia, sen voin taata.

Olen itse kirjoittanut suurimman osan humoristisella sävyllä, joten huumorini on yhtä kehno.
jos saat halun ostaa jonkun toisen ruuvinvääntimen. osta sarja iskuruuvinväännin ja tavallinen kone.
luulen, että tulet pitämään iskuruuvinvääntimestä.
piirrät kohti koolinkia mihin mahdolliset aukot pitäisi tulla, niin luulen, että se menee hyvin.
mahdollinen ongelma kulmissa
viimeinen piirrustuksesi oli hyvä, joten sinulla on oikea ajatus.
pitäisi palkata sinut ensi kerralla, kun rakennamme kuuntelutestin tiloja.

Totem sanoi:
Sen att en del till och med tror sig veta bäst pga en titel som "forumgud" är än värre. Bara för att man har varit aktiv på ett forum länge är inte synonymt med att man vet bäst.
Haluan vain mainita, että me jotka olemme Forumgudar tai Gudfaddrar tai korkeampia, emme usko että tiedämme kaiken siksi että olemme niitä, vaan päinvastoin olemme Gudar koska uskomme että osaamme kaiken ;)

Blindnit sanoi:
Kuinka hauskaa se olisi ollut silloin?
Ei ollenkaan hauskaa, minulla ei ole mitään hauskanpitoa vastaan, mutta yksinkertainen konkreettinen kysymys, kuten TS:llä oli, olisi pitänyt vastata ensin. Sitten se voi lähteä käsistä.. :)

Jos kysymys olisi esitetty esimerkiksi näin: "aion rakentaa seinän ja olen päättänyt kiinnittää kehykset viistovääntämällä. Mitä ruuveja minun pitäisi käyttää? Onko muita sopivia menetelmiä ja mitä ovat niiden etu- ja haittapuolet?" Silloin tilanne olisi ollut toinen. Mutta nyt TS:llä oli asia selvä ja siksi esitti yksinkertaisen kysymyksen. Vastaukset olivat aivan jotain muuta....

Blindnit sanoi:
Mitä korkeampi "nimitys" sinulla on, sitä enemmän aikaa vietät tietokoneen ääressä ja vähemmän aikaa käytännön työhön ;)
Ei, aivan niin, sillä kukapa nyt olisi koskaan oppinut mitään lukemalla!? ;)

Kurtivan sanoi:
JOS vi olisi saanut viestin #48 aikaisemmin, meillä ei olisi ollut niin paljon riitaa tässä ketjussa.
TS: n ei tarvitse edes kirjoittaa viestiä #48. Hänen kysymykseensä siitä, kuinka viistoon ruuvataan, voidaan kuitenkin vastata.

• Tykkään
kontorsråttan ja 1 muu
  • Laddar…
thomasx sanoi:
Ei todellakaan, kuka muka on koskaan oppinut mitään lukemalla!? ;)
Vastatakseni kysymykseen, olen itse oppinut paljon sellaista, mitä en aiemmin tiennyt olevan hyvä tietää, juuri tämän foorumin kautta :)
Paljon sähköstä ja muusta, erityisesti materiaalivalinnoista ja ratkaisuista, joiden olemassaolosta en ollut edes tietoinen.

• Tykkään
Ramnemark
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.