3 617 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
SkamoPlus-levyt kellariin (sisäpuolelle)
Näin mainoksen jostain nimeltä SkamoPlus Tee-se-itse -lehden numerossa, sen pitäisi valmistajan mukaan olla eristävä levy, jolla kunnostetaan sisäseiniä ja jolla on korkea pH-arvo, joka estää homeen muodostumista. Tämä kuulostaa hyvältä, sillä olen tekemässä kellarimme remonttia, jossa rappaus on irronnut joistakin kohdin, ja yleensä tarvitsee hieman kohennusta.
Mutta on erittäin vaikea löytää mitään tästä tuotteesta netissä, mikä saa miettimään sen laatua/toimintaa.
Onko kukaan kuullut tämän tyyppisistä levyistä aikaisemmin?
Linkki tuotetietoihin englanniksi
http://www.skamol.com/ref.aspx?id=974
Vaikuttaa siltä, että ainakin valmistaja www.skamol.com on vanha tunnettu yritys, niille, jotka ovat enemmän kotona rakennusalalla, se voi olla tunnettu, mutta minulle maallikkona se oli uutta...
Kuten sanottu, tietääkö kukaan näistä levyistä tai vastaavista tuotteista enemmän??
Mutta on erittäin vaikea löytää mitään tästä tuotteesta netissä, mikä saa miettimään sen laatua/toimintaa.
Onko kukaan kuullut tämän tyyppisistä levyistä aikaisemmin?
Linkki tuotetietoihin englanniksi
http://www.skamol.com/ref.aspx?id=974
Vaikuttaa siltä, että ainakin valmistaja www.skamol.com on vanha tunnettu yritys, niille, jotka ovat enemmän kotona rakennusalalla, se voi olla tunnettu, mutta minulle maallikkona se oli uutta...
Kuten sanottu, tietääkö kukaan näistä levyistä tai vastaavista tuotteista enemmän??
voi lisätä, että on ensin tarkoitus salaojittaa ja eristää ulkopuolelta jonkinlaisella levyllä kuten isodrän/pordrän
Se, mikä sai minut kiinnostumaan tästä levystä, oli juuri se, että se tarjoaa lisäksi hieman eristävää vaikutusta, mikä saattaa auttaa alentamaan lämmityskustannuksia.
Se, mikä sai minut kiinnostumaan tästä levystä, oli juuri se, että se tarjoaa lisäksi hieman eristävää vaikutusta, mikä saattaa auttaa alentamaan lämmityskustannuksia.
Voin suositella levyjä, olen käyttänyt niitä pumppuhuoneessa tallissa. Se on melkein kuin kaakelointi, mutta suurina levyinä.
Pumppuhuoneessa on melko kosteaa, koska minulla on vesipumppu/hydrofor/rautafiltteri. Laitoin 50 mm levyt saadakseni tilasta siistimmän ja ennen kaikkea eristämään niin, että vesi ei jäätyisi talvella (minulla on vain pakkasvahti nyt) ja homevaikutuksen vähentämiseksi. Ympäristö on melko kostea, joten jos aiot laittaa niitä kellariin, niiden pitäisi toimia hyvin. Näytti kuin olisin saanut uuden seinän, kun olin asentanut Skamoplus-levyt.
Pumppuhuoneessa on melko kosteaa, koska minulla on vesipumppu/hydrofor/rautafiltteri. Laitoin 50 mm levyt saadakseni tilasta siistimmän ja ennen kaikkea eristämään niin, että vesi ei jäätyisi talvella (minulla on vain pakkasvahti nyt) ja homevaikutuksen vähentämiseksi. Ympäristö on melko kostea, joten jos aiot laittaa niitä kellariin, niiden pitäisi toimia hyvin. Näytti kuin olisin saanut uuden seinän, kun olin asentanut Skamoplus-levyt.
Klikkaa tästä vastataksesi