Minulla on jötul 620 FRL, jonka ajattelin rakentaa sisään. Ajatus oli asettaa kalsiumsilikaattilevyt sen päälle, mutta niiden asettamiseen ei ole oikein hyvää alustaa. Tämä valurautareuna ei olekaan niin vakaa kuin luulin. Miten toimitaan? Jötul 620 FRL -uuni ylhäältäpäin, valurautareuna kuvassa. Yläosasta puuttuu tukeva alusta kalciumsilikaattilevyille.

F fiskbuggaren sanoi:
Minulla on jötul 620 FRL, jonka ajattelin rakentaa sisään. Ajatuksena oli asettaa kalsiumsilikaatilevyt sen päälle, mutta niille ei ole mitään todella hyvää alustaa. Tämä valurautareuna ei olekaan niin tukeva kuin luulin. Miten tämä tehdään?[kuva]
Moi!

Aion tehdä saman asian jötul 620 FH:lla
Miten sinulla meni?
Onko sinulla hyviä vinkkejä? :)

Terveisin Martin

M Martin Johansson1347 sanoi:
Hei!

Aion tehdä saman asian Jötul 620 FH:n kanssa
Miten se sujui sinulla?
Onko sinulla hyviä vinkkejä? :)

Ystävällisin terveisin, Martin
Ei hyviä mutta, yllätyin kuinka erittäin kevyet kalsiumsilikaatit ovat ja kuitenkin laitoin ne reunalle. Todennäköisesti rappaus on suurempi ongelma. Vanha tiilitakka huoneessa, johon on lisätty kalciumsilikaattilevyjä. Lattialla rakennustyökaluja ja suojapaperia.

• Tykkään
Martin Johansson1347
  • Laddar…
F fiskbuggaren sanoi:
Ei kovin hyvä, mutta olin yllättynyt siitä, kuinka kevyitä kalsiumsikaatit ovat, ja asetin ne reunalle kuitenkin. Todennäköisesti rappaus on suurempi huolenaihe. [kuva]
Tyylikäs, minä aion tehdä sellaisen, joka näyttää vanhalta avotakalta, ongelmallinen on se, että sen pitää työntyä ulos kuin näyttö uunin eteen :) Lepääkö levy suoraan uunin päällä? Liitän kuvan meidän projektistamme, vasta alkutilassa vielä :)

• Rakenteilla oleva vanhan takan muotoinen projekti olohuoneessa, paljaat tiilet ja kipsilevyt ympärillä, puulattia taustalla.
Omat levyt lepäävät etureunassa suoraan takan päällä (tai sitten kehyksessä) ja takareunassa muuratun sokkelin päällä uunin alla.

Talon sisätilan remontti, jossa on tiiliseinä, keskeneräinen takka, tikkaat ja lattialla työkalupussi sekä muita rakennustarvikkeita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.