Voiko käyttää pehmeää saumaa laattojen alla ja välillä lisätäksesi sietokykyä liikkuvaa alustaa vastaan?
Rakennan lasiverantaa/kasvihuonetta puurungolle. Olen asentanut palkit cc60 ja aion laittaa poikittaistukia 30. Lattialastulevyä ja lattialastukipsiä ja sitten klinkkeriä. Pelkään, että se voi liikkua hieman niin, että laatat irtoavat tai saumat halkeavat. Voiko kaikkialla käyttää pehmeää saumaa?

• Uterum- tai kasvihuonerakennelma osittain valmiina, puurakenne ja metalliset kehykset lattialla, tikkaita ja työvälineitä rakennuksen vieressä.
miksi puupalkeilla ylipäätään? Olisi ollut melkein helpompaa pakatulla täyttömateriaalilla ja sitten irtopihakivillä?

S Stefan1972 sanoi:
miksi ylipäänsä puupalkeita? Olisi melkein ollut helpompaa pakkautuneella täyttöaineella ja sitten irtokiveksellä?
Joo ehkä. Olen edennyt pidemmälle kuin kuvassa ja runko on tehty, mutta ulkoreunassa on noin 50 cm alas maahan, mikä ei ehkä oikein näy, joten se on vähän...

Onko olemassa 60x60 laattoja, jotka asetetaan muovijaloille ilman saumoja?

• Tykkään
Jonas Westbom
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge sanoi:
On 60x60 laattoja, jotka voi asentaa muovijaloille ilman saumoja.
Joo, olen nähnyt sen ja se voi olla ratkaisu. Minulla on jo laatat (bricmate "granitkeramik" 9mm https://share.google/F4cQL2U07mXfjhgtR)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.