2 799 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Silikon ulkoportaille?
On vanha väärin valettu ulkoportaat eli valettu alkuperäisten portaiden päälle, mikä on johtanut suuriin halkeamiin.
Olen nähnyt hätäkorjauksia jollain silikonilla (tai mitä se nyt onkaan?), joka tiivistää halkeamat ja estää veden & lumen pääsemisen 'alatukirakenteeseen'. Onko kenelläkään tietoa tästä? Ne korjaukset ovat näyttäneet jokseenkin siedettäviltä - ainakin paremmilta kuin avoimet halkeamat.
Onko kenelläkään tietoa sopivasta tuotteesta?
Olen nähnyt hätäkorjauksia jollain silikonilla (tai mitä se nyt onkaan?), joka tiivistää halkeamat ja estää veden & lumen pääsemisen 'alatukirakenteeseen'. Onko kenelläkään tietoa tästä? Ne korjaukset ovat näyttäneet jokseenkin siedettäviltä - ainakin paremmilta kuin avoimet halkeamat.
Onko kenelläkään tietoa sopivasta tuotteesta?
Meillä on kotona jotain, jota kutsutaan "Sikaflex-11FC":ksi, joka toimii ulkokäytössä saumojen ja lattiasaumojen tiivistämiseen, tämä saumamassa on myös hiottava ja saatavilla eri väreissä. Olemme käyttäneet sävyä "Betonggrå", ja se toimi erinomaisesti maalaamattomassa betonissa. Se sekä tiivistää että peittää betonin halkeamat ja kestää mekaanista kulutusta.
Terveisin//Christina.
Terveisin//Christina.
Hmmmm.... anteeksi, olisi ehkä pitänyt mainita, että se on K-rauta:sta :-/, mutta olet varmasti löytänyt jotain vähintään yhtä hyvää 
//Christina.
//Christina.
Jos olet vielä pensselin kanssa, voit laskea sen nyt.yonna sanoi:
Liian myöhäistä :
!
Käsi väsyi
Olen 'sienellä' levittänyt hieman väriä Humbrolista ... se näyttää joka tapauksessa ok ... ei ole tarkoituskaan peittää sitä, että portaat ovat halkeilleet, vaan pikemminkin näyttää, että portaista on kuitenkin pidetty huolta
. En halua huijata mitään mahdollisesti rikasta ostajaehdokasta!
Käsi väsyi
Olen 'sienellä' levittänyt hieman väriä Humbrolista ... se näyttää joka tapauksessa ok ... ei ole tarkoituskaan peittää sitä, että portaat ovat halkeilleet, vaan pikemminkin näyttää, että portaista on kuitenkin pidetty huolta
Klikkaa tästä vastataksesi