On vanha väärin valettu ulkoportaat eli valettu alkuperäisten portaiden päälle, mikä on johtanut suuriin halkeamiin.

Olen nähnyt hätäkorjauksia jollain silikonilla (tai mitä se nyt onkaan?), joka tiivistää halkeamat ja estää veden & lumen pääsemisen 'alatukirakenteeseen'. Onko kenelläkään tietoa tästä? Ne korjaukset ovat näyttäneet jokseenkin siedettäviltä - ainakin paremmilta kuin avoimet halkeamat.

Onko kenelläkään tietoa sopivasta tuotteesta?
 
Meillä on kotona jotain, jota kutsutaan "Sikaflex-11FC":ksi, joka toimii ulkokäytössä saumojen ja lattiasaumojen tiivistämiseen, tämä saumamassa on myös hiottava ja saatavilla eri väreissä. Olemme käyttäneet sävyä "Betonggrå", ja se toimi erinomaisesti maalaamattomassa betonissa. Se sekä tiivistää että peittää betonin halkeamat ja kestää mekaanista kulutusta.

Terveisin//Christina.
 
Christina - olen käynyt neljässä erikoisliikkeessä eikä kukaan niistä tarjonnut tuotettasi :-/. Ostin Bostik Hybrid ... katsotaanpa miltä se näyttää, kun alan levittää (sade on ilmassa).
 
Hmmmm.... anteeksi, olisi ehkä pitänyt mainita, että se on K-rauta:sta :-/, mutta olet varmasti löytänyt jotain vähintään yhtä hyvää :)

//Christina.
 
Nyt olen korjannut portaat :-/ - 'betoniväri' oli aivan liian vaalea! Voinko varovasti, varovasti sipaista sen yli jollakin 'likavärillä' ... joitakin vinkkejä?
 
*Seison pensseli kädessä valmis aloittamaan*
Onko kellään ehdotuksia?
???
 
yonna sanoi:
*Seison pensseli kädessä*
Eikö kenelläkään ole ehdotusta?
???
Jos olet vielä pensselin kanssa, voit laskea sen nyt. ;) ;D Kokeile tätä: http://www.duracoat.se/duratrapp.html
 
Liian myöhäistä ::)!
Käsi väsyi :P
Olen 'sienellä' levittänyt hieman väriä Humbrolista ... se näyttää joka tapauksessa ok ... ei ole tarkoituskaan peittää sitä, että portaat ovat halkeilleet, vaan pikemminkin näyttää, että portaista on kuitenkin pidetty huolta ;). En halua huijata mitään mahdollisesti rikasta ostajaehdokasta!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.