Rembrano #16 Jäsen · 22 viestiä 17 huh 2025 klo 21:25 Rembrano Jäsen 22 viestiä 17 huh 2025 klo 21:25 #16 Z Zorro03 sanoi: Näyttää vielä hyvältä. Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkki maaliin?
Z Zorro03 sanoi: Näyttää vielä hyvältä. Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkki maaliin?
Z Zorro03 #17 Jäsen · 64 viestiä 18 huh 2025 klo 16:46 Zorro03 Jäsen 64 viestiä 18 huh 2025 klo 16:46 #17 Rembrano sanoi: Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkkiä maaliin? Maalasin suoraan, linkkiä ei valitettavasti ole.
Rembrano sanoi: Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkkiä maaliin? Maalasin suoraan, linkkiä ei valitettavasti ole.
Rembrano #18 Jäsen · 22 viestiä 18 huh 2025 klo 16:47 Rembrano Jäsen 22 viestiä 18 huh 2025 klo 16:47 #18 Z Zorro03 sanoi: Maalattu suoraan, linkkiä ei valitettavasti ole. Muistatko, mitä väriä se oli?
Z Zorro03 #19 Jäsen · 64 viestiä 18 huh 2025 klo 16:52 Zorro03 Jäsen 64 viestiä 18 huh 2025 klo 16:52 #19 Rembrano sanoi: Muistatko, mikä värin nimi on? Valitettavasti, siitä on jo jonkin verran aikaa.