Z Zorro03 sanoi:
Näyttää vielä hyvältä.
Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkki maaliin? :)
 
Rembrano Rembrano sanoi:
Maalasitko suoraan silikaattimaalilla vai laitoitko ensin primerin? Onko sinulla mahdollisesti linkkiä maaliin? :)
Maalasin suoraan, linkkiä ei valitettavasti ole.
 
Z Zorro03 sanoi:
Maalattu suoraan, linkkiä ei valitettavasti ole.
Muistatko, mitä väriä se oli?
 
Rembrano Rembrano sanoi:
Muistatko, mikä värin nimi on?
Valitettavasti, siitä on jo jonkin verran aikaa.
 
  • Tykkään
Rembrano
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.