10 529 lukukertaa ·
18 vastausta
11k lukukertaa
18 vastausta
Siistiä betonirappuja
Pestä
Voit myös päällystää sen jollakin kivituotteella, on joitain vaihtoehtoja esimerkiksi https://www.flisbyab.se/typ/stentrappor/trappbekladnad
Laitoimme heidän ohuen (12mm) liuskekivensä meidän sisäänkäynnin portaille tanskalaiseen järvikiveen. Olemme erittäin tyytyväisiä. Jos aiot maalata betonia, silikaattimaali on suositeltavaa.
"Epoksimassa hiekalla", ajatteletko jotain tällaista:Needas sanoi:
http://www.hagmans.se/sv/golv/inspiration-golv/utomhus/trappa/
Onko joku kokeillut Hagmansin tuotteita?
Jäsen
· Stockholms
· 1 555 viestiä
Annoin näiden tyyppien kunnostaa meidän sisäänkäyntiportaat.
https://www.betongtrappa.se/
Se toimi hyvin ja tuntuu kestävältä järjestelmältä.
https://www.betongtrappa.se/
Se toimi hyvin ja tuntuu kestävältä järjestelmältä.



Joskus asiat vievät vähän kauemmin kuin suunniteltu, mutta nyt se on valmisF Fred vom Jupiter sanoi:
Purkaessa roskatilan ja muuratessa umpeen ja rapattua se.
Supistettu korkeapainepesurilla ja maalattu silikaattimaalilla (toivottavasti kestää jonkin aikaa).
Maalattu kaivo ja uusi oven pysäytin.
Valettu uusi sokkeli oveen, uusi ovi, uusi lamppu.
Maalattu kaide ja poistettu nurmikko ja laitettu singelit ja laatat.
Pieni aluekansiokin siitä tuli.
Miten maalin kanssa on mennyt, kestääkö se? Olen itse aloittelemassa remonttia keväällä.Z Zorro03 sanoi:[kuva] [kuva] [kuva]
Joskus asiat vievät hieman kauemmin kuin suunniteltu, mutta nyt se on valmis
Revittiin pois roskahuone ja muurattiin umpeen ja tasoitettiin.
Puhdistettu korkeapainepesurilla ja maalattu silikaattimaalilla (toivottavasti kestää jonkin aikaa).
Maalattu kaivo ja uusi ovistoppari.
Valettu uusi sokkeli oveen, uusi ovi, uusi lamppu.
Maalattu kaide ja poistettu nurmikko sekä laitettu sepeliä ja laattoja.
Pieni kukkapenkki tuli myös



