Hei

Minulla on kellarigaraasi, jossa on 2 porttia.
Portit ovat aivan kiinni garaasin seinissä ja haluaisin poistaa molemmat portit ja korvata ne normaalikokoisella portilla ja muurata loput umpeen.

Oikea portti siirretään noin metri vasemmalle

Kaksiosainen autotallin ovi, edessä keltainen betonimylly, vasemmalla harava ja sininen harja, autotallin yläpuolella kaksi ikkunaa.
Kuva autotallin kahdesta ovesta, joista toinen on avattu. Taustalla näkyy pihaa ja perävaunu.
Kellarigaraasin portaali, jossa näkyy seinän kulma ja putkia kiinnitettynä seinään; lämpömittari ja johdot katossa.

Oletan, että tämä pilari? voi aiheuttaa ongelmia, jos tässä kohdassa on liitos sylvarvetissa?
Kattokorkeus on noin 218 cm, joten ei ole paljoakaan tilaa laittaa palkkia...

Sinullahan on varmasti palkki jokaisen portin yläpuolella. Jos reikää pitää siirtää, on varmasti asetettava uusi pidempi palkki, jos uusi portti on myös hieman leveämpi. Kokeile avata se ja katso, miten se on porttien yläpuolella. Onnea ja ole valmis yllätyksiin, jotka aina tulevat vanhoissa taloissa ;)

• Tykkään
nino
  • Laddar…
Luulen, että portit ovat asennettu ja sitten on asetettu jonkinlaista mattoa kattoon ja rapattu sen päälle. Katto on matalampi autotallissa kuin muussa kellarissa, jossa on puukatto, raakapontti tai vastaavaa.

Luulen, että se on puuvillaa tai vastaavaa, johon on rapattu päälle.

Jos siinä on palkki, niin ehkä se on naulattu talon runkoon? Siinä tapauksessa se on aivan liikaa työtä... Voisi ehkä laskea aukon korkeuden 200 cm:iin...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.