Aion täyttää reiän kahden sähkörasian jälkeen seinässä, eli tarvitsen todella vähän laastia. Pitääkö minun todella tuoda esiin iso sanko, poravasara ja vispilä sekoittaakseni kaksi desilitraa vai riittääkö "jäätelöpurkki" ja tikku? Vai onko riski, että sitä ei sekoiteta kunnolla?
 
Niin olen ainakin minä tehnyt lukemattomia kertoja enkä ole huomannut mitään ongelmia sen kanssa!
 
Täytän parhaillaan reikäkiveä, onko jotain, mitä voi täyttää, pikkukivi tai jotain vai pitäisikö vain täyttää muutaman sentin päivässä? Käyttöohje sanoi enintään 15 mm. Vai pitääkö vain olla kärsivällinen ja alkaa täyttää alhaalta ja takaa, kunnes reikä on täynnä muutaman päivän päästä?
 
tommib
Täytä kivellä, tiilellä, kevytbetonilla, leca tai mitä sinulla on saatavilla... jaksa jatkaa useita päiviä täyttääksesi pari reikää...
 
Akkuporakoneeseen kiinnitetty pieni sekoitin, taustalla punainen ämpäri täynnä harmaata laastia.
Sekoittaja miniatyyri
 
  • Tykkään
ironpower ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.