Pitäisi onnistua suhteellisen helposti kuitenkin mielestäni, ehkä kone on vähän heikko ehkä.

Biltemalla on halpa paketti sahanteriä, jotka ovat melko karkeita ja hyviä puussa. “16-540” on artikkelinro, voi olla kokeilemisen arvoinen ennen kuin menet ja vuokraat ammattikoneen.

• Tykkään
Wontner
  • Laddar…
Suurin ongelma on luultavasti asenteesi "parka vanha minä". Jos olet jo aloittanut seinän purkamisen, ongelma ei ole siinä, että sinua säälitään, vaan asenteessasi. Ja mitä enemmän katsot tietokoneeseen, sitä kauemmin se kestää. Viimeksi kun otin alas seinän, leikkasin sen keskeltä vaakasuunnassa ja murensin paskan pois.

U Ubbe55 sanoi:
Suurin ongelma on luultavasti sinun asenne "voi raukkaa vanhaa minua". Jos olet jo alkanut purkaa seinää, ongelma ei ole se, että sinua on sääli, vaan sinun asenne. Ja mitä enemmän katsot tietokonetta, sitä kauemmin se kestää. Kun viimeksi purin seinän, leikkasin sen keskeltä vaakasuoraan ja murtasin roinan pois
luulen, että asenteeni on ok, loin ketjun saadakseni vähän vinkkejä, olen saanut paljon nyt ja olen kiitollinen siitä.

Hyvä, että meni helposti sinulta :)

• Tykkään
Messier1994
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.