5 933 lukukertaa ·
17 vastausta
6k lukukertaa
17 vastausta
seinän purkamistekniikka
Sivu 1 / 2
hei kaikki iloiset rakentajat
olen alkanut purkaa sisäseinää, tiedän, että siinä ei ole sähköjä (EL) eikä se ole kantava, koska edelliset omistajat ovat asentaneet sen.
se, mitä ihmettelen enkä löydä keskustelua, on se, mikä tekniikka on paras säilyttää katto ja lattia kohtuullisesti mutta joka on myös tehokas vanhalle minulle.
aloitin tänään puukkosahalla, mutta se on mielestäni uskomattoman raskasta ja otan 50x50 senttimetrin palasia seinästä. minulla on noin 2x3 metriä seinää jäljellä ja olen tehnyt noin 1x1m seinää. onko jollain vinkkejä tai kikkoja, joita haluaisi jakaa?
MUOKKAA:
seinä koostuu kipsi->lastulevy->eriste->lastulevy->kipsistä ja sitä tukevat puutolpat, ei metallia alla tai yläosassa.
olen alkanut purkaa sisäseinää, tiedän, että siinä ei ole sähköjä (EL) eikä se ole kantava, koska edelliset omistajat ovat asentaneet sen.
se, mitä ihmettelen enkä löydä keskustelua, on se, mikä tekniikka on paras säilyttää katto ja lattia kohtuullisesti mutta joka on myös tehokas vanhalle minulle.
aloitin tänään puukkosahalla, mutta se on mielestäni uskomattoman raskasta ja otan 50x50 senttimetrin palasia seinästä. minulla on noin 2x3 metriä seinää jäljellä ja olen tehnyt noin 1x1m seinää. onko jollain vinkkejä tai kikkoja, joita haluaisi jakaa?
MUOKKAA:
seinä koostuu kipsi->lastulevy->eriste->lastulevy->kipsistä ja sitä tukevat puutolpat, ei metallia alla tai yläosassa.
Viimeksi muokattu:
Olin tehnyt kuten sinä teit, mutta nähnyt, että otetaan vain levymateriaali koolinkien välistä ensin, tietenkin niin isoina paloina, että jaksat kantaa ne. Jotta koolingit + pienet levynpalaset, jotka ovat koolingin edessä, saavat jäädä, sitten otat pystykoolingit ja lopuksi varovasti joko ruuvaat tai väännät koolingin pois ylhäältä katosta ja lattiasta.
Ellei muuta, sinulla on ehkä jokin nuorempi teini-ikäinen sukulainen tai ystäviä, jotka voivat auttaa sinua tekemään kaikkein raskaimman pientä maksua vastaan?
Ellei muuta, sinulla on ehkä jokin nuorempi teini-ikäinen sukulainen tai ystäviä, jotka voivat auttaa sinua tekemään kaikkein raskaimman pientä maksua vastaan?
onko olemassa teriä sirkkeliin, jotka leikkaavat myös ruuvit?M Mathiasffs sanoi:Olisin tehnyt kuten sinä, mutta varmistaisin, että otan ensin levyjen materiaalin pois koolausten välistä, tietysti niin suurina paloina, että jaksat kantaa ne. Joten että koolaukset + pienet levyn palat, jotka ovat koolauksen edessä, jäävät jäljelle, sitten poimit pystykoolaukset ja lopuksi varovasti joko ruuvaat tai väännät irti koolauksen katossa ja lattiassa.
Ellei muuta, sinulla saattaa olla joku nuorempi teini-ikäinen sukulainen tai ystäviä, jotka voivat auttaa sinua tekemään kaiken raskaimman pientä rahaa vastaan?
Ovatko sahanterän hampaat erittäin hienot vai hieman karkeammat?
Yleensä mielestäni pieni akkutigersåg voi olla hieman vaikeampi/ viedä kauemmin paksummissa seinissä/koolauksissa. Jos lainaat snickarens isoa, ne menevät kuin voi auringonpaisteessa.
Yleensä mielestäni pieni akkutigersåg voi olla hieman vaikeampi/ viedä kauemmin paksummissa seinissä/koolauksissa. Jos lainaat snickarens isoa, ne menevät kuin voi auringonpaisteessa.
Melko hienoja. kuten sanottu, ostin terät, jotka toimisivat sekä metalliin että puuhun. ehkä pitäisi katsoa, jos vuokraisi hieman raskaamman huomenna.M Mathiasffs sanoi:
Saattaa olla, että hampaat ovat hieman pienet, mutta jos otat seinän kuten kuvailin, voi usein käyttää hampaita, jotka ovat suuret kuten sahassa, jotka myös on tehty ottamaan jokunen ruuvi.
näitä käytänM Mathiasffs sanoi:
https://www.clasohlson.com/se/Tigersågblad-BIM-S922HF-Bosch/p/40-9356-4