Olen tekemässä makuuhuoneremonttia ja tarvitsen vähän neuvoja!
Aion purkaa vaatekaapeilla varustetun seinän, ja seinäpätkät ovat 9,5 cm paksuja.
Eli kaksi ohutta seinää, joiden välimatka on 60 cm ja joissa on sisäänrakennetut vaatekaapit!
Voiko tämä rakenne olla kantava
Seinät ovat 200 cm pitkiä!

Ystävällisin terveisin, hedenskog

Vaikea sanoa, kuulostaa vähän heikolta mielestäni. palaa asiaan niin että näkee (y)

Kuten näkee, maalaamaton alue, jossa seinät /kaapit ovat olleet, on se seinä, jota näet ja joka on vielä purettavana, mutta en tiedä uskallanko.

• Vaalea seinä ja kaappi tummalla puupaneliseinällä varustetussa huoneessa, jossa roikkuu paljasta valoa otsikon alla.
  • Omaluukun vieressä puinen seinä purettavana, porakone, mittanauha ja työhanskat lattialla.
Oi niin se näytti, vaikea sanoa, en kuitenkaan itse olisi ottanut riskiä vaan pitänyt sen.

Kun otetaan huomioon rakenne, on minun hyvin vaikea uskoa, että se on kantava. Jos katsotaan kaltevuuksia ja muuta, sinulla on luultavasti vaakasuorat vedinköydet lattiassa ja katossa. Kevyt rankarakenne seinässä ei myöskään osoita mitään kantavaa.

Okei kiitos vinkeistä, täytyy miettiä vähän lisää

Yst. terv. hedenskog

L
  • Tykkään
Schwen92
  • Laddar…
Ei ole mitään, mikä viittaisi siihen, että tämä seinä on kantava. Ei sen sijainti eikä toteutus.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.