Joitakin viikkoja sitten alkoi kuulua koputuksia kattoon. Ensin kevyesti. Sitten kovempaa ja kovempaa. Ja useammin.
Se kuuluu pahiten olohuoneessa. Siellä on 3.80 korkea katto.
Talo on Myresjöhus =puuta, jossa kattotiilet vuodelta 2005.

Se kuulostaa todella kovaa. Kuin joku olisi ullakolla ja iskisi raskaalla muovivasaralla savupiippua vasten.

Eilen talo melkein värisi. Kuului ääni, kuin joku olisi vetänyt raskasta palkkia (raapimista noin 1 sekunti) 2 kertaa. Tosi epämiellyttävää!

Ystäväni päätti nauhoittaa sen.
Hän sai nauhoitettua 2 iskua. Ei raapimisääntä.

Se alkaa aina vasta klo 12.30 jälkeen.

Soitin FB:lle. He sanoivat, että minun pitää selvittää asia itse.

Saman sanoi tarkastaja minulle. Hän ei edes halunnut tulla katsomaan...

Edit. Ei aavistustakaan miten liittää äänitiedosto...

Viimeksi muokattu:
Todennäköisesti katolla on löysä pelti, kun se kolisee, mene ulos ja katso. Yleensä näkee aika hyvin, mikä liikkuu, voi olla mikä tahansa pelti, joka on irronnut vähän. Peltien kiinnitys on yleensä helppoa. Se kuuluu normaaliin huoltoon, jonka tekee itse talonomistajana.

• Tykkään
Atom
  • Laddar…
U Urban J A sanoi:
Se on luultavasti löysä pelti katolla, kun se kolisee, mene ulos ja katso. Yleensä näkyy hyvin mikä liikkuu, voi olla mikä tahansa pelti, joka on irtoamassa. Kiinnittäminen on usein helppoa. Kuuluu normaaliin huoltoon, jonka tekee itse talonomistajana.
Olemme olleet siellä ylhäällä ja vetäneet peltien päälle. Ei kuulunut mitään kuitenkaan. Kaikki vaikuttaa olevan OK. Se mitä sanot kuulostaa järkevältä.

Se jyskyttää kovasti. Ei kuule paljon ulkopuolelta. Vaikka seisoo savupiipun vieressä.
Paljon sisäpuolella. Noin 1 m savupiipusta.

Luulen, että minun täytyy löytää parempi besiktninsman...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.