Hei!

Onko kenelläkään vinkkejä siitä, millaista saumaa voi käyttää maalattuun puuaitaan saumoissa ja vastaavissa?

Kyseessä on ristiaita, jossa tolppiinkin on tehty reiät itse rimoille. Tämä johtaa siihen, että vesi virtaa suoraan tolpistoon ja se halutaan estää. Puu on pohjamaalattu ja maalattu kerran lopullisella värillä. Ajatuksena on tiivistää saumat ja maalata sitten uudestaan.

Ostimme tiivisteen, joka osoittautui melko arvottomaksi, se on läpinäkyvä ja muodostaa eräänlaisen geelin eikä tartu alustaan. Sen voi rullata pois sormilla.

Onko jollakin vinkkejä, mitä voisi käyttää? Mielellään valkoisen värinen.

Kiitos etukäteen.

klaskarlsson klaskarlsson sanoi:
Olen käyttänyt tätä aiemmin:
[linkki]
[bild]
Kiitos! Tiedätkö, kiinnittyykö se hyvin jo maalatuille pinnoille? Siinä oli se ongelma, että toinen käyttämämme saumaus ei kiinnittynyt juuri mihinkään. Tiedätkö, kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin voi maalata päälle?

K Kixan1 sanoi:
Kiitos! Tiedätkö, tarttuuko se hyvin jo maalattuihin pintoihin? Sitä ei tehnyt se toinen saumausmassa, jonka ostimme, tai oikeastaan se ei tarttunut mihinkään voi sanoa. Tiedätkö, kuinka kauan täytyy odottaa ennen kuin voi maalata päälle?
Luulen, että olin maalannut ennen (mutta siitä on aikaa). Putkessa lukee, kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin voi maalata päälle...luulen että se oli jokunen päivä tai niin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.