3 306 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Sateen kastelema puutavara, mitä tehdä
Minulla oli iso kasa hukkapuuta, jonka ajattelin säästää myöhempää käyttöä varten. Valitettavasti jouduin äkkiä käyttämään pressua peittämään kamiinan. Sillä aikaa satoi kaatamalla, eli noin 10 tuntia kaatosadetta.
Olen ostanut uuden pressun, mutta puu on märkä. Mitä minun pitäisi tehdä mielestänne? Valitettavasti sataa koko viikon, joten on pieni mahdollisuus, että se kuivuu lähipäivinä.
Olen ostanut uuden pressun, mutta puu on märkä. Mitä minun pitäisi tehdä mielestänne? Valitettavasti sataa koko viikon, joten on pieni mahdollisuus, että se kuivuu lähipäivinä.
Jos et voi siirtää puutavaraa sisälle (mikä oletan ettet voi, koska muuten kysymystä ei olisi esitetty...) niin peittäisin sen, mutta huolehtisin, että ilma kiertää hyvin. Paras vaihtoehto olisi ehkä pinota se uudelleen siten, että asetat rimoja kerrosten väliin, jotta ilma pääsee kiertämään myös niiden välissä, mutta se saattaa olla liioiteltua.
Peitä se pressulla ja varmista, että ilma voi kiertää, niin se kuivuu. Älä anna pressun mennä koko matkan maahan asti.F Fläktköparen sanoi:Minulla oli iso kasa jätepuuta, jonka ajattelin säästää myöhempää käyttöä varten. Valitettavasti jouduin äkillisesti käyttämään pressua peittämään kamiinan. Sillä välin ehti sataa kaatamalla, noin 10h kaatosade.
Ostin uuden pressun, mutta puutavara on nyt märkää. Mitä mieltä olette, mitä minun pitäisi tehdä? Valitettavasti sataa koko viikon, joten on vain vähän mahdollisuuksia, että se kuivaa lähiaikoina.
No, puutavaraa ei voi siirtää, mutta peitän pressulla ja yritän varmistaa ilmanvaihdon. Kiitos!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Bygga bastu av "vanligt" virke?
Bastu -
Fukt krypgrund - bättre känsla med byte av tryckt virke med påväxt
Grund & Markarbeten -
Tips på glasmontering växthustak lösvirke
Växthus -
Brygga av tryggimpregnerat virke, måste den fortsätta oljas?
Lösvirke & Timmerhus -
Tryckimpregnerat virke i krypgrunden
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur