Hei! Mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta kysyn sen silti. Olen vaihtamassa julkisivua rivitalossani. Tällä hetkellä osia talosta on ilman julkisivua, vain tuulensuojapaperi. Ulkona on -10 ja todella kaunis sää, joten laittaisin mielelläni muutaman julkisivulaudan tänään. Miten on sahata ja naulata jäätyneessä puussa? Kasvaako halkeamisriski vai voinko vain aloittaa?