Hei! Mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta kysyn sen silti. Olen vaihtamassa julkisivua rivitalossani. Tällä hetkellä osia talosta on ilman julkisivua, vain tuulensuojapaperi. Ulkona on -10 ja todella kaunis sää, joten laittaisin mielelläni muutaman julkisivulaudan tänään. Miten on sahata ja naulata jäätyneessä puussa? Kasvaako halkeamisriski vai voinko vain aloittaa?
 
Rickard.
Aja 👍
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Rakentaminen ei pysähdy talvella
 
  • Tykkään
Dowser4711 ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.