Kuten sanottu, kasvomaski päälle. Jos haluat olla erittäin taitava, pyydä jotakuta kastelemaan kastelukannulla samaan aikaan kun sahaat, niin vältät pölyn kokonaan.
Eterniittilevyissä on pieniä määriä asbestia, joten vaaroja ei pidä liioitella (meille, jotka emme työskentele sen kanssa päivittäin) - MUTTA on hyvin edullista laittaa päälle oikea kasvomaski - joten miksi ei?
EDIT: Voiko muuten ehdottaa, että vaihdat nämä putket samalla kun olet jo hommissa? Näyttää olevan loistava tilaisuus tähän, joka on ilmaantunut.