Naulasimme naulaimella ja liimasimme saumat ja tiivistimme päät saumavaahdolla, toimii vakaasti!
 
  • Tykkään
Norrtull ja 1 muu
  • Laddar…
Olen ehdottomasti saanut tiettyä ohjausta kaikista anekdooteista siitä, miten jotkut ovat ratkaisseet sen tai uskovat voivansa ratkaista sen. Mutta ovatko nämä menetelmät oikeita vai vääriä, on yhä kysymys, joka leijuu ilmassa.

Miten suuret talovalmistajat tekevät?
 
Buildgates Buildgates sanoi:
Olen saanut tiettyä ohjausta kaikista anekdooteista siitä, miten jotkut ovat ratkaisseet sen tai miten uskovat voivansa ratkaista sen. Mutta ovatko nämä menetelmät oikeita vai vääriä, on edelleen kysymys, joka leijuu ilmassa.

Miten suuret talonvalmistajat tekevät?
Saattaahan olla, että on useampi kuin yksi tapa, joka on oikea.

Oletan, että suuret talonvalmistajat tekevät sen niin halvalla ja nopeasti kuin mahdollista.
 
  • Tykkään
Tjrex
  • Laddar…
M McNulty sanoi:
Oletan, että suuret talovalmistajat tekevät sen mahdollisimman halvalla ja nopeasti.
Se on varmasti niin kuin sanot, tämän päivän lyhytnäköisyyden ja voiton maksimoinnin kanssa. Mutta hieman pelottaa, jos ammattitaito ja laatu tulevat liian kalliiksi. Mitä on tapahtunut ammattiylpeydelle?

Ja mitkä muut asennusohjeet jätetään huomiotta?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.