Mistä löytää oikean romupiha nykyään? Kaikista romuista, joissa olen käynyt, on tullut kierrätysteollisuutta ja he pitävät kiinni rautapalasta kuin se olisi kultaa. Tarvitsen muutamia vanhoja putkia, vanhan ilmanvaihtokanavan ja I-palkin joihinkin hulluihin projekteihin. Jos lähden Södertäljestä - minne minun pitäisi mennä? Venäjä?

Vaihtoehto Venäjälle on Norrland. Sinne eivät kaikki hullutukset ole yltäneet.

Mikä koko I-palkilla? Minulla on kaksi myytävänä.

Ne on katkaistu autotallista (katso kuva).

PIC000062.jpg

Uskon, että ne ovat noin 2,5 m pitkiä ja ne ovat Sollentunassa. Loput saat varmaan matkustaa Norrlandiin löytääksesi ;).

Ne vaikuttavat hieman liian karkeilta ja lyhyiltä nuo. Ajattelin upottaa I-palkin puurakenteeseen, jotta voisin käsitellä pienen virtauksen parvekkeen yläpuolelta tulevasta syöksytorvesta. Jos se onnistuu hyvin, ajattelin jopa liittää pienen pumpun syöksytorveen, jotta sitä voisi käyttää vesitaiteena.

Alfons_Helikopter sanoi:
Jos se onnistuu hyvin, ajattelin jopa liittää pienen pumpun syöksyputkeen, jotta sitä voi käyttää vesitaiteena.
:o Sinun täytyy ehdottomasti näyttää siitä kuva, kun olet valmis! :o ;)

Solnassa, tarkemmin sanottuna Dalvägenin teollisuusalueella, on useita "järnirrottamoja", ja monet niistä myyvät myös metallinpaloja.

Lopeta ajan tuhlaaminen.
Jos se on niin pieniä määriä, menisin kyllä ostamaan suoraan. Se ei ole niin hirveän kallista.
Ostin H-palkkeja osoitteesta http://www.bengtssonssmide.se/
30 metriä HE100 maksoi 5000:- sis alv. He veloittavat kilon mukaan. Minun palkkini painavat 500 kg.

BAS sanoi:
Lopeta ajan tuhlaaminen.
Jos kyseessä on niin pienet määrät, lähtisin kyllä suoraan ostamaan. Se ei ole niin hirveän kallista.
Ostin H-palkkeja osoitteesta [linkki]
30 metriä HE100 maksoi 5000:- sis. alv:n. He veloittavat kilohinnalla. Palkkini painavat 500 kg.
Sehän on täydellistä!

Onko heillä myös osaamista tehdä reikä-laskelmia palkkeilleen vai myykö he vain rautaa? Tarvitsen H- tai I-palkin syksyllä, kun puran vielä yhden seinän, joka pitäisi olla melko kantava (entinen ulkoseinä).

Lähetä minulle tieto siitä, mikä palkki, pituus ja kuorma on kyseessä, sekä onko kyseessä piste- vai jakautunut kuorma.. Voin laskea puolestasi.

BAS sanoi:
Lähetä minulle tiedot siitä, mikä palkki, pituus ja kuormitus on kyseessä, sekä onko se piste- vai jakautunut kuormitus.. Voin laskea sen puolestasi.
Hienoa, mietin asiaa vielä ja palaan sinulle yksityisviestillä. Tämä on osa syksy/talviprojektia, joten kaikki melat eivät ole vielä vedessä tämän asian suhteen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.