Olen nyt löytänyt säännön, johon olen porannut 2 reikää, joihin kiinnitän mukana tulevat puuruuvit ilman tulppaa. Sitten tulee 4 laajennusruuvia muihin reikiin.

Ne ruuvit, joita minulla on, ovat BÅREBO 140028 ja 140027, ja tämä kaksoiskipsille tarkoitettu, joka luulen tämän olevan, näyttää ohuemmalta, kun taas yksittäiselle kipsille tarkoitettu on suunnilleen yhtä paksu kuin jalustan mukana tulevat. Mittausteni mukaan ohuemmat ovat 4mm ja paksummat 5-6mm. Pitäisikö minun ehkä ostaa toisenlaisia? Ne tuntuvat vähän heikoilta. Ja miten voin olla varma, onko minulla kaksoiskipsi vai ei?

Kokeilin lyödä sisään naulan, jonka päässä lukee 16 mm, mutta kipsilevy ei ole kai 16 mm vakiopaksuudeltaan, olen luullut että se on 12-13 mm?

Pakkausten laajennuksissa, joita minulla on, lukee ohuemmilla tarttumispinta-ala 16-26 mm ja paksummilla 6-15 mm, joten oletan, että minun pitäisi käyttää niitä ohuempia (5D)?

Okei, sain kaiken paikoilleen MUTTA se on IHAN VINOSSA!!! Tässä miltä se näyttää:

Vesivaaka seinään kiinnitetyllä telineellä osoittaa vinoon; asennusvälineet eivät ole suorassa.
Vesivaaka kiinnitetty keltaiseen kehykseen osoittaa, että asennus on vino. Kuplavesivaaka näyttää selvästi epätasaisuuden.
Vesivaaka osoittaa epätasapainoa mustaa seinäpintaa vasten, jota nuoli osoittaa ylöspäin.

Voiko huonompi tuuri olla! Tuotteen vesivaakaa käytin apunani ja tietenkin se oli ihan pielessä!! Ei mitään hajua, mitä nyt tehdä, uusien reikien poraaminen mollyruuveineen vain heikentää seinän kestävyyttä.

Aion ottaa yhteyttä hembiobutiken ja toivon, että he voivat auttaa minua jotenkin.

Huono tuuri :(
Sinun täytyy vain siirtää kiinnitystä pari kolme cm alaspäin niin sen pitäisi toimia kuitenkin.

• Tykkään
snowjim
  • Laddar…
Yksinkertaisesti korjattu. Kun ripustat TV:n, aseta pieni välikappale seinäkiskon ja TV-kiinnikkeen väliin. Esimerkiksi nippuside tai vastaava. Oikotie kyllä, mutta vältyt tekemästä seinästä sveitsiläistä juustoa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
namor ja 1 muu
  • Laddar…
Oletko vetänyt expandernin kiinnikkeen läpi vai onko se vain ruuvin päällä oleva prikka? Expandern kiinnitetään ensin seinään, sitten ruuvi kierretään ulos, laitetaan kiinnike ja sitten ruuvi takaisin. Vinouden voi korjata asettamalla ripustuskiskot hieman vinosti television taakse.

Jos haluaa, että kiinnitys on suora eikä halua porata uusia reikiä seinään, voi sen sijaan porata uusia reikiä kiinnitykseen.

Monien mutkien jälkeen valitsin käyttää muita reikiä seinään kiinnitettävässä pidikkeessä, ja näin ollen pystyin poraamaan uudet reiät 5-10 cm vanhoista. Valitettavasti jouduin käyttämään 5E kahdelle keskimmäiselle ruuville, kun minulla ei ollut enempää 6E, joten yhteensä on 2 puuruuvia runkopuussa, 2 5E keskellä ja 2 6E oikeassa reunassa.

Kaikki on paikoillaan ja tällä kertaa suorassa Hultafors-vaa'an avulla.

Olisi voinut porata kiinnikkeeseen, mutta se ei tuntunut oikealta, joten tukin reiät kitillä sen sijaan.

Ei ollut mahdollista lisätä välikkeitä, koska ruuvit veivät jo koko reiän tilan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.