387 lukukertaa ·
4 vastausta
387 lukukertaa
4 vastausta
Ripustaa TV seinään
Hei!
Haluan ripustaa tv:ni seinälle. Minulla on levy (50cm), joka kiinnitetään seinään sekä kiinnikkeet TV:ssä, jotka koukutetaan TV:hen. Reguloiden välinen etäisyys on 60cm ja yksi regula on juuri keskellä, joten se on takana keskellä siellä, missä haluan, että TV roikkuu.
Ehdotuksia, kuinka voin ripustaa TV:n keskelle seinää? Se on kipsiseinä, joten minun täytyy kiinnittää levy reguloiin. TV painaa 25kg.
Haluan ripustaa tv:ni seinälle. Minulla on levy (50cm), joka kiinnitetään seinään sekä kiinnikkeet TV:ssä, jotka koukutetaan TV:hen. Reguloiden välinen etäisyys on 60cm ja yksi regula on juuri keskellä, joten se on takana keskellä siellä, missä haluan, että TV roikkuu.
Ehdotuksia, kuinka voin ripustaa TV:n keskelle seinää? Se on kipsiseinä, joten minun täytyy kiinnittää levy reguloiin. TV painaa 25kg.
Paras vastaus
Voisin porata muutaman ylimääräisen reiän seinälevyyn, jotta voit ruuvata sen keskikiinnikkeeseen. Vaihtoehtoisesti voi ostaa toisen seinälevyn, jossa on useita reikiä. Voit myös laittaa muutaman ruuvin päihin kipsiankkureilla, mutta että levy pääosin kannattelee keskeltä. Vaikea nähdä kuvasta, mutta levyt ovat yleensä melko vahvoja, joten sen ei pitäisi olla ongelma.
Kiitos! Kokeilen nyt sitä. Luuletko, että on välttämätöntä käyttää kipsilaajennuksia päissä, vai riittäisivätkö kaksi vahvaa ruuvia keskellä? TV painaa kuten sanottu 25kg.C cpalm sanoi:Poraisin pari ylimääräistä reikää seinälevyyn, jotta voit ruuvata sen keskireikään. Vaihtoehtoisesti ostaa toinen seinälevy, jossa on useita reikiä. Voit myös laittaa muutamia ruuveja päihin kipsiankkureilla, mutta että levy pääasiassa kannatellaan keskeltä. Vaikea nähdä kuvasta, mutta levyt ovat yleensä melko paksuja, joten sen ei pitäisi olla ongelma.
Minä uskon, että pari kunnon ruuvia keskellä riittää hyvin, mutta en halua, että TV:si putoaa ja tunnen pahaa omaatuntoa myöhemmin. Joten se on jotain, joka sinun täytyy itse päättää. Loppujen lopuksi ei se ole niin, miten valmistaja on tarkoittanut kiinnikkeen asennettavaksi.R rickapp sanoi:
Keskellä olevat ruuvit kestävät helposti 25 kg:n painon. Mutta jos joku sattuu nojaamaan tai tarttumaan televisioon niin, että se kääntyy, se auttaa merkittävästi, jos ulompiin on kiinnitetty ekspanderit, vaikka ne olisivat vain kipsissä.
Se riippuu siis vähän siitä, kuinka villiä lapsia, kissoja ja uudenvuodenjuhlijoita siellä kotona on
Se riippuu siis vähän siitä, kuinka villiä lapsia, kissoja ja uudenvuodenjuhlijoita siellä kotona on
Klikkaa tästä vastataksesi