5 527 lukukertaa ·
7 vastausta
6k lukukertaa
7 vastausta
Ripustaa tavaroita kipsiseinään?
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 532 viestiä
Onhan siellä pakko olla joitain reglar C/C 600, joihin voit tähdätä!
Ehkä riippuen siitä, miltä hyllyn kiinnityspisteet näyttävät. Mutta ensimmäisen kotona järjestettävän illalliskutsun aikana, jossa on useita skinnjackor ja pari rockar, olisin hermostunut. Mielestäni periaatteessa ja varovasti pitäisi pystyä roikkumaan itse hatthyllassa. Käsillä.
Siinä tapauksessa se ei toimi, jos kiinnittää vain kipsiin. Meidän hattuhylly oli kiinnitetty tukevilla tapeilla, mutta kun vanhin tyttäremme oli yhdeksän vuotta (ja hoikka ja siro ikäisekseen) hän päätti roikkua siitä käsillään ja sitten koko hökötys romahti alas. En muista millaisia tappeja ne olivat, mutta Molly ei olisi auttanut, sillä ei ollut tapeista kiinni vaan useita neliösenttimetrin kokoisia paloina irtosi levystä kiinnityskohdista.akhagen sanoi:
Siinä oli tosin vain kaksi kiinnityskohtaa.
...vaikka molly on hyvä!
Minulla oli sama ongelma, kun asuin kerrostalossa kauan sitten... mutta rakensin eräänlaisen säleikön höylätystä puusta.
2 vaakasuoraa hatunhyllyn levyisinä ja sitten pystysuoria, jotka menivät melkein katosta lattiaan asti. Maalasin ne valkolasuurilla... tuli ihan ok.
Joten se otti hatunhyllyn kuorman... ruuvasin vain itse säleikön kiinni 4 ruuvilla.
Sitten laitoin koukkuja säleikköön eri korkeuksille, mikä säästi paljon ruuvinreikiä seinästä.
Toivottavasti en ole liian epäselvä... vaikea kuvailla. Mutta ne 2 vaakasuoraa, jotka olivat lähimpänä seinää, tekivät myös sen, että se meni lattialistan yli ja pystyi käyttämään lattiaa tukena.
Minulla oli sama ongelma, kun asuin kerrostalossa kauan sitten... mutta rakensin eräänlaisen säleikön höylätystä puusta.
2 vaakasuoraa hatunhyllyn levyisinä ja sitten pystysuoria, jotka menivät melkein katosta lattiaan asti. Maalasin ne valkolasuurilla... tuli ihan ok.
Joten se otti hatunhyllyn kuorman... ruuvasin vain itse säleikön kiinni 4 ruuvilla.
Sitten laitoin koukkuja säleikköön eri korkeuksille, mikä säästi paljon ruuvinreikiä seinästä.
Toivottavasti en ole liian epäselvä... vaikea kuvailla. Mutta ne 2 vaakasuoraa, jotka olivat lähimpänä seinää, tekivät myös sen, että se meni lattialistan yli ja pystyi käyttämään lattiaa tukena.
Klikkaa tästä vastataksesi